Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Jeg trenger Word for Mac

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-09, 14:07   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg trenger Word for Mac

Hvordan kan jeg skaffe meg det lettest/raskest og rimelig? Gratis?
Jeg har en Mac iBook G4 OS X versjon 10.4.11 med 512 MB i hukommelse.
Denne er nå 5 år gammel.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 14:26   #2
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger Word for Mac

Jeg kan forresten åpne dokumenter i Word. Så programmet "er der". Men jeg kan ikke lage/jobbe med dokumenter der selv.

Er det "Office-pakke" jeg trener?

Gammel 05-10-09, 14:32   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Office-pakka må man kjøpe.
Det finnes noe som heter Open Office som visstnok skal funke like bra. Prøv å søke etter det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 14:33   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket program er det som åpner seg når du åpner word-dokumenter?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 14:35   #5
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NeoOffice er et gratis alternativ til Word.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 14:36   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og Microsoft Office kan du kjøpe på Eplehuset eller på Apple Store, i hvert fall.

Gammel 05-10-09, 14:57   #7
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvilket program er det som åpner seg når du åpner word-dokumenter?

Word.

Torsk: er det et dårligere alternativ med slike NeoOffice/Open Office/(gratis)-løsninger?
Er det noen risiko forbundet med det?

Gammel 05-10-09, 15:09   #8
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Torsk: er det et dårligere alternativ med slike NeoOffice/Open Office/(gratis)-løsninger?
Er det noen risiko forbundet med det?

Jeg bruker Microsoft Office selv (gjennom jobb), så jeg har ikke så mye erfaring, dessverre, men etter det jeg har skjønt på andre så funker det helt greit. Det er jo uansett fort gjort å laste ned og prøve?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.