|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Jeg syns du skal begynne i en annen ende, hva trenger du av en webside?
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Glitter, jeg har klar designer og jobber med tekst og bilder nuh, akkurat nå trenger jeg ikke annet enn innspill på det visuelle, egentlig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!OK, men har ikke designeren noe å komme med her? Jeg er vant til å ha en workshop med webdesigner/infodesigner hvor man i felleskap kommer frem til hva man trenger av funksjoner, og visuell utforming.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Han har masse å komme med, han. (Seff. Han er jo broren min. Blablablabla. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Jeg syntes sånne som dette er litt kult da. www.vagabond.com. Skal se litt her, har sett noen jeg syntes er uberkule, men finner ikke de i farta.. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Vagabond sin er knallstilig, dog har jeg fått noen føringer fra Folk Som Mener De Har Noe De Skulle Sagt om at flash er skummelt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Jeg syns flash er blæ. Det kan være bittelitt, men ikke sånn at jeg må vente lenge på at siden skal loade. Ellers syns jeg det er viktig at webben er en informasjonskanal først, og kul etterpå. Kontaktinfo på forsiden!
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!I know. Hadde lang samtale i går med en av de, øh, hva skrev jeg? En av de som mener han har lov til å ha meninger vaffal, og han trodde seff at jeg kun var opptatt av kult design, og jeg fikk endelig slått gjennom at "det er ikke kul design hvis den ikke er funksjonell!" |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Permakulturell
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Jeg kan fortelle hva som irriterer meg grønn ved nettsider:
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Jeg elsker denne: |
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Den er fin, men jeg syns den har litt for høy novelty-faktor. Den funker bra for et band, de har tross alt en side som hovedsaklig besøkes av fans, men et firma bør ha noe som er så lettfattelig at man ikke trenger å tenke en tanke for å finne det man vil ha. (Tenk at jeg skulle si noe slikt om noe Jack White er involvert i!
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!
Ja, seff. Funksjonalitet, sant. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Off the map.
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!
Dette er jeg veldig enig i. Kommer selvsagt an på hva formålet med siden er. Men om en må bruke et kvarter for å finne et telefonnummer da er det noe feil.
|
|
|
#18 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Første jeg tenker på er Camper sin, den er stilig. http://www.camper.com/ |
|
|
|
|
|
#20 |
|
intro
|
Sv: Vis meg en barsk, rocka, stilig, informativ, lettleselig internettside!Flash er drepen.
|
|
![]() |
|
|