|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Har du oppskrift som er melkefri, glutenfri og sukkerfri?Kan jeg i så fall få den her?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du oppskrift som er melkefri, glutenfri og sukkerfri?Jeg lager matvafler av havregryn (glutenfrie), ris/havremelk og olje. Kanel, vanilje og kardemomme i hvis de skal være søte. Havregryn er vel ganske lavkarboish? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du oppskrift som er melkefri, glutenfri og sukkerfri?Her står det faktisk ikke noen verdens ting. Er ikke det er snodig innlegg å skrive her synes dere? Sist redigert av Slettet bruker : 05-10-09 kl 17:47. Årsak: Næh - kvalitetskontroll. |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du oppskrift som er melkefri, glutenfri og sukkerfri?Den er forresten super til desserten min. |
![]() |
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du oppskrift som er melkefri, glutenfri og sukkerfri?
Menkomel inneholder bl.a. kjernemelkpulver og kaseinat - så den kommer vel ikke i kategorien melkefri.
![]() |
#7 |
Etylbarbital
![]() Sv: Har du oppskrift som er melkefri, glutenfri og sukkerfri?
Jeg trodde du mente menkomel whipping cream. Jeg visste ikke at de hadde en melkefri menkomelversjon også.
![]() |
#8 |
Etylbarbital
![]() Sv: Har du oppskrift som er melkefri, glutenfri og sukkerfri?Huh, hva skjedde der?
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du oppskrift som er melkefri, glutenfri og sukkerfri?Hm... det er da en grunn til at vi ikke har kunnet bruke Menkomel |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du oppskrift som er melkefri, glutenfri og sukkerfri?Atte jeg sjekka. Og atte det viste seg atte jeg hadde feil. Men det er så skjeldent atte det gjøkkeno. |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du oppskrift som er melkefri, glutenfri og sukkerfri?Jeg prøvde meg på vafler i går, og de ble slett ikke verst. Har ingen mengdeoppskrift, jeg bare slumpet. Here goes: |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du oppskrift som er melkefri, glutenfri og sukkerfri?Forresten - dette er nok muligens kanskje ikke akkurat lavkarboish, når jeg tenker meg om. |
![]() |
![]() |
|
|