Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den lille trusetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-09, 21:07   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den lille trusetråden

Etter alle disse BH-trådene må vi jo ha en trusetråd med gode tips også. Vi har hatt noen før, men det begynner å bli en stund siden.

Jeg tenkte å oppdatere meg litt på undertøysfronten, og har i dag vært på salg på H&M og rasket med meg noe på tilbud. Som vanlig var det mildest talt mislykket, kunne speilet fortelle meg da jeg kom hjem. Jeg har pærefasong og ser direkte grusom ut i alt som minner om hipsters. Det eneste jeg liker, er en bestemt type taitruser fra Lindex av meget hverdagslig sort, men jeg kunne tenke meg noe mer pyntet også.

Nå vil jeg gjerne ha tips om hva som kler min fasong (og andre kan be om tips for sine figurer ). Er det bare jeg som strever med å finne fine truser som er både kledelige og gode å gå i? Vis meg eksempler på fine truser!

Gammel 05-10-09, 21:08   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den lille trusetråden

Bjørn Borg-boxere.

Gammel 05-10-09, 21:10   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boxer? De pleier å ha hipsterfasong, men jeg skal studere pakka i butikken.

Og så vil jeg gjerne ha tips om noe pyntet også!

Gammel 05-10-09, 21:10   #4
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du må sjekke at trusebena er lengre enn selve skrittet.

Gammel 05-10-09, 21:19   #5
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et par stykker i denne varianten - synes de er ganske kledelige:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 21:19   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det får se så jævlig ut som det bare vil. Jeg elsker Pierre Robert sine hipsters.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 21:20   #7
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker bokserne fra pierre robert. De i bomull. Har de i både sort og hvitt. Jeg er vel egentlig en medium, men kjøper dem i large. Da synes de ikke under klærne i det hele tatt

Ellers har jeg noen hipsters også, men erfaringen min er at de synes gjennom klærne, og det liker jeg ikke.

Bruker dem både når jeg er pyntet og ellers jeg.

Gammel 05-10-09, 21:21   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har forøvrig en turkis blondehipster fra Change til "soveromsbruk". Resten av undertøyet mitt er valgt ut etter komfort.

Gammel 05-10-09, 21:22   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Det får se så jævlig ut som det bare vil. Jeg elsker Pierre Robert sine hipsters.

Helt enig, og hipsterne fra Lindex.
Men det må være i microfiber og ikke bomull.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 21:22   #10
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg foretrekker bommul, egentlig. De føles mykere mot huden, på en måte.

Gammel 05-10-09, 21:24   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også pærefasong og da er ikke hipsters kledelig.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 21:25   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp fått to stk fra HM i posten og begge er totalt mislykket i den forstand at de er vonde å gå med.

Denne er god og bra til meg, men jeg har mer eple enn pærefasong:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 21:25   #13
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker hipsters og aller helst. Jeg liker Pierre Roberts sine, men de er ikke laserskårne. Sloggi hot hips har vel endelig kommet også i bomull - og de er laserskårne. Jeg bryr meg ikke så veldig hvordan trusen ser ut (annet enn at jeg ikke vil ha G-streng) - bare trusekanten ikke viser.

Gammel 05-10-09, 21:25   #14
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Pierre Roberts hipsters kommer vel kun i microfiber? Jeg har en og synes den er grufull. Bokserne derimot syns jeg var ålreite, fordi de er i bomull, men nå som jeg har blitt vant med Bjørn Borg er de ikke så gode lenger...

Eller er det bare min nærbutikk som har dårlig utvalg og derfor bare har valgt å ta inn microfiber-hipsters og bomulls-boxere?

Gammel 05-10-09, 21:25   #15
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Pierre Roberts hipsters i bomull.

Edit: Det er visst boxeren jeg har. Det var jaggu ikke stor forskjell på boxer og hipster.

Gammel 05-10-09, 21:29   #16
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Disse Sloggi hot hips hipsters liker jeg (nå også i bomull):

Gammel 05-10-09, 21:31   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har nettopp fått to stk fra HM i posten og begge er totalt mislykket i den forstand at de er vonde å gå med.

Denne er god og bra til meg, men jeg har mer eple enn pærefasong:

Det er et klassisk eksempel på noe som vil være grusomt på meg. Jeg liker at trusene går helt opp til navlen. Jeg liker at hele rumpa får plass også. Med den fasongen der velter låra mine ut på nedsiden.

Gammel 05-10-09, 21:32   #18
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Disse Sloggi hot hips hipsters liker jeg (nå også i bomull):

De har jeg (ikke i bomull) og de er veldig greie når truser ikke skal synes, men jeg er egentlig ikke så veldig pen i de når jeg ikke har andre klær på meg. :sparke. Rumpa mi henger under trusen ...

Her er det også best med bomull for det blir ofte litt klamt i kunstig stoff, i tillegg så har jeg nesten mest skjørt her og da er det ingen som ser trusene uansett.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 21:32   #19
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker så og si kun Pierre Roberts hipsters. Kjøper den litt store også, sånn at de ikke blir tettsittende. Sånne "se bra ut truser" brukes kun når noen ser at jeg ser bra ut, og kun da.

Sist redigert av Dronningen : 05-10-09 kl 21:37.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 21:33   #20
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den Sloggien var lekker!
Jeg har også fallt for PR boksere og hipstere, og bruker de om hverandre, men lekkert? Nei, jeg er nok bygget for komfort.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.