Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den lille trusetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-09, 23:38   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den lille trusetråden

PR må ha tatt en enorm markedsandel på trusefronten på et års tid eller så. Hvorfor har ikke jeg lansert dem?

Jada, jeg har skapet fullt, særlig limited edition.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 23:45   #62
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg holder også på å bytte ut de fleste stringtrusene mine med boxere. Litt vel varmt og uvant i begynnelsen, men nå tror jeg at jeg er omvendt. Bjørn Borg, Kari Traa og Pierre Robert synes iallefall jeg er bra. Og nå har de 40% rabatt på alt Pierre Robert på Mega så da må jeg nok shoppe litt.

Gammel 06-10-09, 00:02   #63
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Og nå har de 40% rabatt på alt Pierre Robert på Mega så da må jeg nok shoppe litt.

Takk for tipset!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 00:16   #64
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Disse Sloggi hot hips hipsters liker jeg (nå også i bomull):

Disse hipsterne er egentlig geniale, men hvorfor i %6###%! må de ha den sømmen bak? Det er jo grusomt å gå med boxere og hipstere med søm bak, de havner på steder de ikke skal havne på.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 07:01   #65
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse Sloggi hot hips hipsters liker jeg (nå også i bomull):

Er det bare jeg som ikke liker disse?

Jada, de ser fine ut når man tar dem på. Men så begynner man å bevege seg, og de sklir opp nede og ned oppe, og blir en liten rull på midten.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 07:10   #66
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Er det bare jeg som ikke liker disse?

Jada, de ser fine ut når man tar dem på. Men så begynner man å bevege seg, og de sklir opp nede og ned oppe, og blir en liten rull på midten.

Nei, det samme skjer med meg. Har mye Pierre Robert hipsters jeg også, og noen blondehipster/boksere og sånt fra feks change til pent.

Gammel 06-10-09, 08:19   #67
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ikke noe problem med truser jeg. Jeg finner dem kjempelett og overalt og de sitter alltid perfekt. Jeg skal bare abonnere på denne tråden i tilfelle jeg skal gi noen råd til en venninne av meg som noen ganger synes lårene blir utrolig stygt understreket med hipster eller bokser siden hun har kraftige lår.

Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 08:27   #68
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den som kan gi meg tips om en truse der trusekanten ikke vises på meg, skal få premie!

Jeg tror rett og slett av ALLE trusekanter vises når man har så mye fett på rompa som det jeg har. Det er kanskje fysisk umulig å unngå noe annet? Så jeg sverger til string, selv om jeg vet at det er harry som bare det.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 08:36   #69
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Den som kan gi meg tips om en truse der trusekanten ikke vises på meg, skal få premie!

Jeg tror rett og slett av ALLE trusekanter vises når man har så mye fett på rompa som det jeg har. Det er kanskje fysisk umulig å unngå noe annet? Så jeg sverger til string, selv om jeg vet at det er harry som bare det.

Microfibertruser med laserskåret kant vises ikke. Og jeg har større rompe enn deg. Jeg har en kjole som sladrer om alt - de funker under den. Sloggi har noen sånne modeller.

Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 08:39   #70
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Det får se så jævlig ut som det bare vil. Jeg elsker Pierre Robert sine hipsters.

Akkurat som jeg skulle sagt det selv.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 08:47   #71
Frost

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Elinblu: Har du prøvd trusene fra PR? Jeg bruker både hipster og boxer i bomull. Er nok en pære jeg også. Jeg liker ikke Thaimodeller. Da føler jeg at halve rumpa henger ute.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 08:53   #72
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Pære melder seg og de trusene som jeg kjøper nå heter Sloggi Soft Tai. De er herlige og myke, men ikke bomull. Det er ikke alle som fører Sloggi som har dem inne, men Triumph butikken her samt Baretti har dem her i byen hvertfall.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 08:54   #73
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Microfibertruser med laserskåret kant vises ikke.

Jasså ... Ingen trusekant, altså? Og de sklir ikke heller?

Gammel 06-10-09, 08:55   #74
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jasså ... Ingen trusekant, altså? Og de sklir ikke heller?

Jo, de sklir.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
Gammel 06-10-09, 08:56   #75
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jo, de sklir.

Hmpf! Da holder jeg meg til stringtrusene mine, gitt.

Gammel 06-10-09, 08:56   #76
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På hva slags kroppsform sklir de, allium? (Sklir ikke på meg.)

Gammel 06-10-09, 08:57   #77
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

På hva slags kroppsform sklir de, allium? (Sklir ikke på meg.)

Ganske rett.

Gammel 06-10-09, 08:59   #78
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ganske rett.

Det er jeg også, så da var ikke det noen fasit.

Gammel 06-10-09, 10:27   #79
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Elinblu: Har du prøvd trusene fra PR? Jeg bruker både hipster og boxer i bomull. Er nok en pære jeg også. Jeg liker ikke Thaimodeller. Da føler jeg at halve rumpa henger ute.

Jeg har flere PR-truser, men bare tai-modellen. Den funker på meg, synes jeg. (Rumpa henger selvfølgelig ute, men på en behagelig måte.)

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Pære melder seg og de trusene som jeg kjøper nå heter Sloggi Soft Tai. De er herlige og myke, men ikke bomull. Det er ikke alle som fører Sloggi som har dem inne, men Triumph butikken her samt Baretti har dem her i byen hvertfall.

snakker vi. Sist jeg hadde Sloggi (rundt 1992, tror jeg) var det veldig mye stramme, harde strikker som gnagde seg opp i ratata. Egentlig burde jeg ha noen sømløse greier, for jeg får fullstendig panikk av alt som lager bukler.

Etter motvillig å ha sovet ei natt med en ny truse med lav skjæring, tror jeg at jeg kan formulere problemet bedre. Den nye trusa er i str. 40, mens jeg vanligvis bruker 36 i klær. Likevel gnager den seg inn og lager bukler i hofteflesket, samtidig som magen "velter" over kanten. Problemet med slike modeller er at de overhodet ikke har kontakt med det jeg tenker på som livet mitt. De driver bare og romsterer nede i hofteområdet, som er mitt desidert bredeste og mest fettrike parti. Jeg føler meg rett og slett ikke vel. Det er bare såvidt det ikke blir myntinnkast bak også. Jeg målte der trusa sitter i overkant, og der er jeg 20 cm bredere enn i livet. Jeg vil ha linninga nesten opp mot navlen. Nå har jeg ikke heng eller noe slikt, men med litt høyt liv forsvinner det meste av småslakk hud også, og magen er flat.

Gammel 06-10-09, 10:41   #80
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:venter på bildene:

Jeg bruker egentlig hva som helst, men ser vel selv at jeg kler best Kylie-varianten når stussen ikke bærer så mye preg av å ha vært gravid et par ganger lengre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.