|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?Jeg er på let etter årets vinterstøvler, men jeg finner ikke noe jeg blir helt fornøyd med. Hva er de perfekte vinterstøvlene?
Sorel og Kamik utgår pga tyngde og det at de sitter dårlig. Jeg syns det gjelder for veldig mange barnestøvler. Jeg vil se bilder!
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?Jeg har kjent på Superfit goeretex og de er de letteste, tror jeg.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?Hvis man ikke kjøper dem for store, så tror jeg egentlig de der sitter ganske så godt. |
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?Superfit har ganske mange typer vintersko, også de som har borrelåser både nede og rundt leggen. Jeg har hatt superfitsko til lillesøster flere ganger, tror dette blir tredje vinteren med superfit, samt vi har hatt superfit joggesko, og jeg er fornøyd både med passform, vanntetthet og holdbarhet.
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?
|
|
|
#7 |
|
Hertuginne
|
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?På Skoringen har de salg på Gore-Tex for tiden. De hadde veldig mye forskjellig på den butikken vi var innom.
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Barnas hus har noen - men ikke fine. De grå som Adrienne viser har de hos Falkanger. Jeg synes ikke akkurat de satt godt på foten til Storebror. Han har ganske smale føtter.
|
|
|
#11 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?Heimdal blir feil.
|
|
|
#12 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?Jeg fant de perfekte i fjor (med snølås), men de har jeg ikke funnet igjen i år. Vi endte opp med Ecco Ice Breaker (tror jeg, den likner i hvert fall på den på ecco.com). Vi er oppe i str. 32 nå.
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 06-11-09 kl 09:45. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Hva synes du om geox? Joggeskoene er så sykt tunge - men vinterskoene ser veldig fine ut.
|
|
|
#14 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?De mørkeblå fra Superfit som Adrienne la inn bilde av har vi akkurat kjøpt til vår fireåring. De er kjempelette og sitter veldig godt på foten. Jeg bestilte fra brandos.no.
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?Så alle superfitskoene er lette? Vet dere hvordan de er i størrelsen? Hvis jeg finner på Sannergata skotøymagasin så får jeg dem til halv pris, det er jo heller ingen dum ting. Det begynner å bli litt kaldt med joggesko nå merker vi.
|
|
|
#16 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er de perfekte vinterstøvlene til en femåring?Vi har hatt Superfit som vintersko siden han var ett år, og alle modellene har vært lette i forhold til andre sko vi har prøvd. De vi har hatt har vært helt normale i størrelsen.
|
|
|
#20 |
|
Introvert textrovert
|
De kjennes ikke tyngre ut enn Viking, men de er ikke i bruk enda.
|
![]() |
|
|