Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tips til Sydentur

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-09, 13:45   #1
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Tips til Sydentur

Eg er i den "heldige" situasjon at eg skal få reise til Gran Canaria ei veke. Utan mine kjære små og utan Mannen.Kjem til å savne dei forferdelig mykje, men etter lang tid med sjukdom ser eg fram til dette. Men eg treng nokre råd då eg ikkje har vore i sydlegare strøk sidan 1993.
Kva skal eg ha med?
Er det ellers noke tips?

(Ny her so det kan hende at eg har posta dette innlegget på feil plass, i so tilfelle beklagar eg)

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:53   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til Syden tur

SPF 15 og bok.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:57   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Bok
Kos deg.

Gammel 06-10-09, 15:52   #4
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Defintivt bok, ja. Og solbriller. Hvor på Gran Canaria skal du?

Gammel 06-10-09, 15:57   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til Sydentur

Kredittkort, bøker og solkrem.

Hvis du reiser om en uke nå så tror jeg været er fint. Det er ca 30 grader der nede nå, men det drar seg mot 'høst' der også, så jeg hadde kanskje tatt med en tynn jakke til kveldene kanskje.

Kanskje hvis du finner selskap i en ipod e.l. om du skal være en del alene.

En uke alene på Gran Canaria høres rett og slett fantastisk ut.

Gammel 06-10-09, 15:58   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bok i flertallsform.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 16:00   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lydbok på mp3 spiller. Du laster inn massevis av CD'er du låner på biblioteket, og nyter å ligge med øynene lukket mens du hører på bok på stranden eller ved bassenget.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:21   #8
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Bok i flertallsform.

Det kan være entallsform også. Hvis den er sjempesjukk og tung.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:05   #9
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Lydbok på mp3 spiller. Du laster inn massevis av CD'er du låner på biblioteket, og nyter å ligge med øynene lukket mens du hører på bok på stranden eller ved bassenget.

Åh det var lurt, det hadde eg ikkje tenkt på!! Takk for gode tips. Skal reise med mi mor so trur nok det skal bra. Men eg kjenner på at eg skal vere vekke frå borna mine so lenge Har vel knapt vore vore frå dei meir enn 48 timar før... usja meg..
Me skal til Puerto Rico, gledar meg veldig!!

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.