|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sunne kjeks/hjemmelaget snacks - skrik om hjelp!HASTER! Er det noen som har oppskrift på kjeks eller annen snacks, som kan gå inn i omtrent samme kategori som brødskive. Poden skal på tur i morgen og jeg nekter å sende med vanlig kjeks eller snacks. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunne kjeks/hjemmelaget snacks - skrik om hjelp!Esmes knekkebrød?
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Sunne kjeks/hjemmelaget snacks - skrik om hjelp!Har alle ingredienser, men vil dette kunne aksepteres som noe i nærheten av kjeks av en 11 åring? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunne kjeks/hjemmelaget snacks - skrik om hjelp!Det får morgendagen vise.
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: Sunne kjeks/hjemmelaget snacks - skrik om hjelp!Jeg baker disse knekkebrødene. De ser iallfall veldig like ut. Og jeg bruker kruskakli. Om dette går som snacks i en 11-årings hode er jeg mer tvilende til. De blir ganske grove. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Sunne kjeks/hjemmelaget snacks - skrik om hjelp!
Jeg har blåbær anmass. Kan du hjelpe meg med en god oppskrift på grove muffins? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Sv: Sunne kjeks/hjemmelaget snacks - skrik om hjelp!
Jeg har aldri prøvd. Men det har sikkert noen andre her inne. Kan du ikke google etter noen? Det står også en oppskrift på kruskaklipakken faktisk. Jeg har hørt de er gode, kanskje en variant av dem, med blåbær? |
|
|
|
![]() |
|
|