|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#122 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Takk, men den ble litt for mye igjen.
![]() |
#124 |
lykkelig
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?
Jeg så den på en eller en annen nettbutikk også. Gi meg noen minutter, så skal jeg finne den frem igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
lykkelig
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?De får den inn hos Lobelia, men først i november. Det går sikkert an å forhåndsbestille den. Sist redigert av Knerten : 07-10-09 kl 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har ikke begynt å handle julepresanger enda, men har begynt å planlegge hva jeg skal kjøpe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så sant det ikke er en åpnet pakke med godis i huset lar jeg det ligge, helt sant. Har stålkontroll når det gjelder godis. Kjøper kun litt på lørdager, men står det framme er jeg ikke snau, da blir det borte. Grete Roede og drøye 20 kilo borte har gitt meg kontroll på godis inntak.
![]() |
#128 |
Wooohhoooooo
Kan sjekke for deg på lokale Himmelrommet på Skjetten, de hadde i fjor
![]() |
#131 |
Står på egne ben
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har faktisk begynt å tenke på julegaver. Siden største tulla har bursdag i slutten av oktober, og det kommer familie nedover da, så passer jeg på å ha klart alt av julegaver som skal oppover til familie vi ikke skal feire med. Greit å slippe å sende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Scarlet: De har mange på Himmelrommet på Skjetten
![]() |
#135 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Vi har begynnt å små grynnte litt, åh n å er det snart jul arg, spare penger vi ikke har eek osv...familie? Herregud vi begynner så smått å komme over sommerturneen. Men en kløktig plan begynner å utvikle seg, hva om vi sier til den enesia at vi skal nordover og til den andre sia at vi blir i oslo også feirer vi jul hjemme med låst dør og avslåtte mobiler og koser ræven av oss og lager egne juletradisjoner....*sukk* veit vi kommer til å falle sammen som de berømte skinnfellene, men drømmen er hyggelig.( Og jula pleier å bli det tross alt |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2008
![]() |
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?jeg er nestan ferdig m julegavene,å har bestilt |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har såvidt begynt å tenke. Ingen julegaver kjøpt, et par er planlagt oppe i hodet mitt, dog. Skal ordne det fine excel-julegavearket mitt snart og begynne å plotte inn. Vi har bestemt oss for hvor vi feirer jul i år (reiser bort - hjem til mamma), og dermed lagt lista lavt for baking, vasking og juleforberedelser på hjemmebane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har begynt på ei julegaveliste, men ikke handlet noe.
![]() |
#139 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Forresten er noen av gavene klar, til faddere og besteforeldre, i og med vi har tatt bilde av Peder hos fotograf som de skal få
![]() |
|
|