|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Er det sosiale regler på Facebook?Alle mener så mangt om fjesboken, og det er mange kritikere der ute. I dag slo det meg plutselig at jeg kanskje kan være en av dem som enkelte folk himler over.
![]() |
#2 |
Come what may...
|
![]() Sv: Er det sosiale regler på Facebook?Jeg gjør det samme og synes det er koselig å høre i fra folk man har på vennelisten sin på den måten. Er ikke så forumvant lengre jeg da. Men synes likevel det er koselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det sosiale regler på Facebook?Jeg gjør det samme og fikk senest i går en kommentar jeg stusset litt på etter å ha kommentert noen sin status. Hun skrev nemlig: "Fluke: Du følger med ja
![]() |
#4 |
Forelska
|
![]() Sv: Er det sosiale regler på Facebook?Trur dei fleste som har brukar på FB synst det er OK med kommentarar frå folk dei faktisk kjenner, sjølv om det er lang, lang tid sidan ein såg dei i røynda. Er vel liksom difor ein er med der? Dei som føler seg asosialt anlagt har vel ikkje FB-brukar eller så veit dei vel å avgreinsa tilgangen til å kommentera og lesa hjå dei
![]() |
![]() |
#5 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det sosiale regler på Facebook?Jeg synes også kommentarer er hyggelige, selv om de skulle komme fra noen jeg ikke har truffet på 30 år (jada - jeg har faktisk en slik :fossil
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er det sosiale regler på Facebook?Jeg tenkte litt på det samme i går, DM, da jeg fikk bursdagshilsener fra folk jeg ikke har snakket med på 15 år.
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det sosiale regler på Facebook?Jeg skriver til de jeg vil skrive til på vennelisten min. Synes de det er teit at jeg skriver til dem, får de heller slette meg fra listen. Så enkelt er det.
![]() |
#9 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Er det sosiale regler på Facebook?Ja, så enkelt som Iset sier det, er det.
![]() |
#10 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Er det sosiale regler på Facebook?Jeg syns det er koselig om folk det er lenge siden jeg har sett i RL kommenterer status, e.l. Det er jo litt av vitsen?? Kommenterer litt i øst og vest selv, og regner med at de som evt plages med det, skjuler profilmeldingene sine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det sosiale regler på Facebook?
Samme her. Og så synes jeg det er koselig med kommentarer fra gamle kjente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Er det sosiale regler på Facebook?Jeg tenker som flere av dere. Dersom folk ber om eller takker ja til å være på min venneliste, så må de tåle at jeg kommenterer.
![]() |
#13 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig i den. En av de ivrigste til å kommentere hos meg er faktisk en jeg ikke har sett siden videregående, og det er faktisk veldig hyggelig å oppdage hvor mye en har felles etter så mange år.
![]() |
![]() |
#14 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Er det sosiale regler på Facebook?Altså, hvis de har deg som venn er det også helt legitimt å skrive kommentarer. Det er jo hele poenget. Hvis det er rart med en kommentar er det også rart med vennskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
By the Sea
|
Synes du det var rart eller upassende, siden du humrer?
![]() |
#16 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdiglada
![]() Sv: Er det sosiale regler på Facebook?Eg trur nok at vi som er forumvant brukar FB meir enn mange andre. Vi har jo det i fingrane.
![]() |
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Er det sosiale regler på Facebook?Klart det må være OK! Det er jo selve poenget med Facebook.
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Er det sosiale regler på Facebook?Jeg synes det er veldig koselig med livstegn, og fryder meg over å "bli sett". |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|