Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-09, 14:51   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes det virker komplisert å ha ulik tilgang i en og samme blogg. At det kan være praktisk for noen kan jeg skjønne.

Det jeg ser på som en stor fordel for den som leser blogger er at det gjøres tydelig dersom et innlegg kun er ment for de få utvalgte eller om det er ment for alle som følger bloggen.

Det er ikke sjeldent at ting fra tidligere blogginnlegg tas opp i nye og det er ganske naturlig. Da er det viktig at det ikke slarves i et "åpent" innlegg om noe som har vært delt i et lukket.

Jeg var i grunnen litt nysgjerrig på dette. Er det tenkt at den som skriver innlegget skal definere for de andre hvem som leser eller kommer det en funksjon hvor lesere kan se hvem dette er delt til/evt. om dette er av kategorien "veldig lukket".

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.