Sv: Middagshjelpen.no
Det er kun middagsingrediensene, ja. Det man betaler for er maten, planleggingen av menyen, handling og tilkjøring. Det er ingen halvfabrikata, og for noen av oss er dette et kjempesteg framover. Dog - dette er nok ikke for alle. 
Det er fire retter hver uke - en er dobbel porsjon (lag opp og frys til en travel dag). En kyllingmiddag, en kjøttmiddag, en fiskemiddag og en vegetarmiddag hver gang. Alle gangene vi har fått er det fisk, kylling eller kjøtt som er dobbelt. Kjøttet er ofte fra Strøm-Larsen, og forrige gang var kyllingen økologisk f.eks. I tillegg er det allid med et godt brød, og noen ganger en 70% sjokoladeplate. Noen basisvarer må man ha i tillegg, men det kalles jo basisvarer av en grunn, så nå har vi som regel det som trengs. Det er klart det blir billigere å handle middagen selv - men det er ikke den delen som er problemet her i huset.
Jeg kan tenke meg at en stor del av brukerne her inne er mye flinkere å finne på sunne, gode middager over lang tid enn jeg (dessverre) er.