Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Verdens sterkeste barn

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-09, 10:01   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Her jeg bor må ungdom under 16 år ha underskrift fra foreldrene om de skal trene styrke. Det er i utgangspunktet 16 års aldersgrense for slik trening.
Jeg vil jo tro det er skadelig fysisk å trene sånn til de grader som denne gutten gjør.

Jeg vil tro at grunnen til at man ikke vil ha helt unge folk inn å typisk styrketreningsmiljøer også kan være bruk av prestasjonsfremmende midler (eller mer folkelig: doping, steroider). Hva legger du til grunn for at en slik trening er fysisk skadelig? (Jeg er helt enig i at det er uheldig med så mye trening og det at man "tar vekk" barndommen, men det er en annen diskusjon tenker jeg.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.