Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvilket stoff til yttertrekk til voksipose?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-09, 14:45   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket stoff til yttertrekk til voksipose?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hm. Kanskje ta en gråfarge eller noe slikt da. Tenketenke.

Eller rødt ytterstoff også. Det var helst kombinasjonen jeg ikke er trygg på.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 14:53   #22
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Eller rødt ytterstoff også. Det var helst kombinasjonen jeg ikke er trygg på.

Helt
rød pose?

Hm. Kanskje det?

Gammel 08-10-09, 15:01   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sydde en voksipose til en venninne av meg og den fikk rødt flanellsfor. Jeg vasket det på forhånd, og hørte ikke noe om at det farget av. Sånn så den ut:

Etterpå sydde jeg denne til sønnen min:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 15:05   #24
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Oi, så lekkert!

Gammel 08-10-09, 15:07   #25
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg leter og leter etter passende stoff, men finner ingenting jeg vil ha jeg da..

Vil ha skikkelig retro (som i tråden jeg har lagt ut link til under her) med limegrønt, og brunt.. meeen, finner ingenting som ligner

Her er det iallefall en "oppskrift"

http://forum.nybaktmamma.com/showpos...0&postcount=46

(her er link til tråden forøvrig.. jeg har lyst på stoff liknende pose nr 2 her.. http://forum.nybaktmamma.com/hobby-f...ir-til-500712/ )

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 15:09   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Moonlight, her.

Jeg leter og leter etter passende stoff, men finner ingenting jeg vil ha jeg da..

Vil ha skikkelig retro (som i tråden jeg har lagt ut link til under her) med limegrønt, og brunt.. meeen, finner ingenting som ligner

Her er det iallefall en "oppskrift"

http://forum.nybaktmamma.com/showpos...0&postcount=46

Det er min oppskrift, Moonlight. Min tegning og mål. Jeg hadde riktignok en mye mer omfattende oppskrift med bildebeskrivelse i tillegg da.

minibolle mai 2012
Gammel 08-10-09, 15:10   #27
Moonlight

Moonlight sin avatar

Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg sydde en voksipose til en venninne av meg og den fikk rødt flanellsfor. Jeg vasket det på forhånd, og hørte ikke noe om at det farget av. Sånn så den ut:

Etterpå sydde jeg denne til sønnen min:

Oiii, den grønne var lekker!!

Gammel 08-10-09, 15:11   #28
Moonlight

Moonlight sin avatar

Standard

Det er min oppskrift, Moonlight. Min tegning og mål. Jeg hadde riktignok en mye mer omfattende oppskrift med bildebeskrivelse i tillegg da.

Hehe der ser man

Lagt til link til hele beskrivelsen og..

Gammel 08-10-09, 15:14   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Moonlight, her.

Hehe der ser man

Lagt til link til hele beskrivelsen og..

Altså, beskrivelsen på nybaktmamma er ikke min, jeg er ikke Lykke, men de målene og tegningen hun hadde lagt ut er mitt. Jeg har lagt ut en egen beskrivelse på sykroken (som jeg nå ikke lenger har tilgang til tydeligvis).

minibolle mai 2012
Gammel 08-10-09, 15:36   #30
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for hjelp!

Gammel 08-10-09, 15:50   #31
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veninna mi sin er i rødt marimekkostoff med sort innside - det er knall .

Gammel 08-10-09, 16:17   #32
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lagt ut en egen beskrivelse på sykroken (som jeg nå ikke lenger har tilgang til tydeligvis).

Der blir du slettet etter kun kort tid om du ikke har x ant. meldinger pr. måned eller noe slikt. Det er til å bli gal av.

Jeg prøvde å gå inn der og finne oppskriften din, men nettet her er ikke helt i vater ...

Gammel 08-10-09, 16:27   #33
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Der blir du slettet etter kun kort tid om du ikke har x ant. meldinger pr. måned eller noe slikt. Det er til å bli gal av.

Jeg prøvde å gå inn der og finne oppskriften din, men nettet her er ikke helt i vater ...

Ja, jeg trodde jeg hadde nok innlegg, men plutselig ble jeg slettet, og det uten forvarsel også.

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.