Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den lille trusetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-09, 18:01   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Den lille trusetråden

Jeg er forøvrig veldig glad i helt vanlige briefs jeg. Helst fra freya for de sitter så pent på meg.

Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 10:26   #2
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er forøvrig veldig glad i helt vanlige briefs jeg. Helst fra freya for de sitter så pent på meg.

Helt vanlige briefs? Hva for noe fancy er det jeg har gått glipp av? Freya??

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 13:09   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Helt vanlige briefs? Hva for noe fancy er det jeg har gått glipp av? Freya??

Freya er det merket jeg bruker mye i bh.
Briefs er truser med heeelt standard trusefasong. De sitter der de skal og ruller ingen steder.

Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 09:03   #4
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Freya er det merket jeg bruker mye i bh.
Briefs er truser med heeelt standard trusefasong. De sitter der de skal og ruller ingen steder.

Jeg elsker også Freya-trusene. Mine har sånn krøllesøm bakpå, så det faktisk er plass til rumpe i dem.

Ellers har jeg kjøpt en del truser av den typen du liker på Lindex, Bluen. Jeg liker også best truser som dekker hele rumpa, og som ikke stopper midt på sideflesket.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:14   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Ellers har jeg kjøpt en del truser av den typen du liker på Lindex, Bluen. Jeg liker også best truser som dekker hele rumpa, og som ikke stopper midt på sideflesket.

Ikke sant? Det er Lindex jeg har 90 % av mine brukbare truser fra også. Den forholdsvis nye typen som har kommet, er fin - i mikrofiber med blondekanter. Ekstra fint er det at den også finnes i andre farger enn svart; nå har jeg også kjøpt den i burgunder og grå. Men den kunne nok med fordel gått enda lenger opp på magen, så vidt jeg husker.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.