Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-09, 15:54   #561
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

I dag har jeg jeans med utenpålommer, lav i livet. Grå topp inni svart, hvit og rød Kizz t-skjorte, røde høyhælte skoletter (kjøpt av Canisa), musefletter og litt bling her og der. Krsæj og masse humor i meg i dag.. haha.. Me like!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 11:23   #562
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg fått av meg sykkelhabitten og kledd på meg et mønstrete skjørt, en gammel ullgenser fra Oasis og mine høyt elskede støvletter fra Hard Hearted Harlot. Den blueste av alle farger i dag.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 11:31   #563
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig blue-ish, Elinblue. Fine støvletter!
Jeg liker meg i sorthvitt, og har svart genser/tunika med hvit skjorte under, smale og veldig mørkeblå-nestensvarte dongeristretchbukser og lange svarte støvletter (Florence fra DuoBoots). Jeg elsker de støvlettene, som går helt opp til kneet (sjeldent!) og har glidelås bak.
Og så har jeg svarthvite øredobber fra Fuerteventura, med en hvit perle og en svart lavastein.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 11:36   #564
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er jeg hjemmestrikket:

Med olivengrønt skjørt til, olivengrønne strømper og Camper mary janes.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 12:08   #565
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Så flott genser du har strikket allium!!! Hørtes ut som en kul kombinasjon

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 12:08   #566
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg overgår meg selv i kreativitet i dag: Har skifta ut den petrolfarga genseren fra i går med petrolfarga cardigan.

Ellers er alt kliss likt som i går.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 12:36   #567
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kreativiteten flommer her også.

Svarte converse, blå jeans, en svart longsleeve med utringning, dog uten trykk (!!!), og for stor firmahettejakke. Og svart skinnjakke.

Men, grunnet tidsnød ble håret litt sånn "nyvasket og ikke rørt siden", og DA får jeg selvfølgelig komplimenter når jeg leverer barna.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 12:59   #568
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mørkeblå jeans fra Ilse Jacobsen (eller dvs et merke de selger i IJ-butikken), denne genseren fra soaked, og disse skolettene fra Airstep. Og dinglete glitrete grønne og petrol øredobber fra flere år tilbake som jeg fant nederst i smykkeskrinet

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 14:19   #569
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grått knelangt skjørt, svart singlet, petrolfarget cardigan, svarte strømper og skoa fra i går.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 14:31   #570
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine altfor dyre svarte "finbukser", svarte skoletter av ukjent merke, svart langermet topp fra Noa Noa og blå kardigan fra Pop in. Ikke et eneste plagg fra H&M? Det er jo ikke mulig?

Ah, ytterjakka er fra H&M. Jeg SKJØNTE at det var for godt til å være sant.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 16:21   #571
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Kort olaskjørt fra Gant, grønn basic genser i bomull fra HM og grønne tykke strømpiser.

Gammel 08-10-09, 16:33   #572
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Min lange offwhite tykke strikkejakke fra Tine solheim, brune tights og brune Marc inspirerte boots fra DNA

Gammel 08-10-09, 16:53   #573
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Kjole fra Chill Norway (men min er ikke brun som på bildet, men i fargen "stone"), tykk sort strømpebukse og sorte støvletter fra Esprit.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 17:26   #574
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Svart treningsbukse og blå, langermet genser fra GAP. Sjempestilig! Neida, er hjemme med sykt barn. Det bruker jeg ikke de stilige klærne på (i den grad garderoben min er stilig, da...).

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 17:56   #575
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Veldig blue-ish, Elinblue. Fine støvletter!
Jeg liker meg i sorthvitt, og har svart genser/tunika med hvit skjorte under, smale og veldig mørkeblå-nestensvarte dongeristretchbukser og lange svarte støvletter (Florence fra DuoBoots). Jeg elsker de støvlettene, som går helt opp til kneet (sjeldent!) og har glidelås bak.
Og så har jeg svarthvite øredobber fra Fuerteventura, med en hvit perle og en svart lavastein.

Åh guuuud som jeg gleder meg til de kommer! Any day nå! De ble sendt 30.09 visst!

Gammel 08-10-09, 18:13   #576
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Er hjemme og syk, så jeg er ikke til inspirasjon i min baggy Reebok treningsbukse, lilla ulltrøye fra Janus og lillastripete ullsokker.
Usminket og med håret til alle kanter.

Lekker!

Gammel 08-10-09, 18:27   #577
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg hoppet ut av skjørtestasen og tatt på meg god buksene etter Skvetten, hvit t trøye, ullsokker og grå og hvit college jakke.

Gammel 08-10-09, 18:29   #578
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sitter i min gamle morgenkåpe med vått hår. Snart skal jeg hoppe i en brun kjole, sort thigts, høye sorte støvletter og et skjerf av et eller annet slag. Jakke aner jeg ikke, da jeg har gitt bort alle.

Gammel 08-10-09, 18:35   #579
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Ut å farte litt Misteri?

Gammel 08-10-09, 19:08   #580
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Ut å farte litt Misteri?

Ja nå skal jeg på date.

Ser dette greit ut?

Sist redigert av Misteri : 06-01-10 kl 17:12.
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.