Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Verdens sterkeste barn

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-09, 20:59   #161
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens sterkeste barn

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

det morsomste er at det er KUN i sinnet DITT er jeg den eneste som er provosert... jeg er ikke provosert, føler meg ganske godt og avslappet, jeg..

Eyh, du kan jo skrive store bokstaver jo. Hvorfor putter du dem ikke der de hører hjemme fremfor å rope enkeltord?

Gammel 08-10-09, 21:00   #162
Winall Youget
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Mulig du har noe å komme med. Det har du sikkert, de aller fleste har det. Men din manglende evne til å legge det frem skriftlig gjør jo at ingen forstår hva du egentlig vil ha frem. Men det var vel endel av "greia" de. Den misforståtte poeten.

det eneste som provoserer meg i verden er en form for å utøve kontroll over andre ved å lese eller høre seg frem til noe, mens en kommer med korte spydigheter underveis for å så legge det ut i en nedlatende form til vedkommende det gjelder.

- erfaring er ikke et privilegium... kunnskap er -

Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:03   #163
Winall Youget
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Eyh, du kan jo skrive store bokstaver jo. Hvorfor putter du dem ikke der de hører hjemme fremfor å rope enkeltord?

har du lest noen av andre diktene mine? og vet du noe om hvordan jeg forholder meg til titler og ord generelt? - tenk over den...

Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:03   #164
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes vi skal stoppe nå, jeg.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:04   #165
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Håper du blir en stund.

Lurer på om jeg begynner å ombestemme meg.

Gammel 08-10-09, 21:05   #166
Winall Youget
Passiv

Standard

her er linken til noen av diktene mine: http://dikt.no/index.php?page=vis_te...BrukerID=41048

Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:06   #167
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Winall Youget, her.

har du lest noen av andre diktene mine? og vet du noe om hvordan jeg forholder meg til titler og ord generelt? - tenk over den...

Ja jeg har lest noen av diktene dine. Og så?
Men hva har titler og ord med store bokstaver å gjøre? Du fordummer deg selv ved å utelate stor bokstav i starten på en setning. Hvis du først skal leke med språket, så vær så snill å gjøre det skikkelig.

Gammel 08-10-09, 21:11   #168
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er effektiv. Lynkurs i selvbeherskelse og konsentrasjon er unnagjort og nå ser jeg alt så mye klarere.
Jeg har ingenting mer å bidra med i denne tråden, ser jeg.

Jeg lærer raskt.

Gammel 08-10-09, 21:11   #169
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er effektiv. Lynkurs i selvbeherskelse og konsentrasjon er unnagjort og nå ser jeg alt så mye klarer.
Jeg har ingenting mer å bidra med i denne tråden, ser jeg.

Jeg lærer raskt.

Gammel 08-10-09, 21:17   #170
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Keep on flying hiiiiiigh!

Gammel 08-10-09, 21:41   #171
Winall Youget
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ja jeg har lest noen av diktene dine. Og så?
Men hva har titler og ord med store bokstaver å gjøre? Du fordummer deg selv ved å utelate stor bokstav i starten på en setning. Hvis du først skal leke med språket, så vær så snill å gjøre det skikkelig.

du vet at du driver nå og lærer opp en som snakker og skriver 4 språk flytende? hvis du absolutt skal henge deg opp i noe... finn deg et tre du liker i skogen. hvis du absolutt tror at det har med respekt til språk å gjøre...

kyss meg i rassen i et land med 40 språk og 600 dialekter med nynorsk på slep og 60% dyslektikere som kommer ut fra skolen

Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:49   #172
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er ikke så godt å vite at du kan fire språk flytende.
Stor bokstav i begynnelsen av setninger er noe av det man bør ha lært om man påstår man kan et språk.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:50   #173
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Det er ikke så godt å vite at du kan fire språk flytende.
Stor bokstav i begynnelsen av setninger er noe av det man bør ha lært om man påstår man kan et språk.

Men det er jo ikke sikkert at norsk er ett av de fire språkene!

Gammel 08-10-09, 21:51   #174
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Gammel 08-10-09, 21:51   #175
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sant, sant.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:51   #176
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, du sier noe der.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:52   #177
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I går synes jeg dette var verdens mest underholdende tråd. Nå synes jeg ikke det så gøy lenger. Jeg synes ikke det virker som om vinnaltdukan er helt ... jordet.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:53   #178
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Godt poeng, men det med stor forbokstav gjelder vel flere språk enn Norsk. Så godt som alle europeiske språk deler vel den regelen.

Jeg er forøvrig mest imponert over at vi dyslektikere er i flertall.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:57   #179
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fire språk flytende og topp utdannelse innen kommunikasjon, og fortsatt klarer man ikke å verken gjøre seg forstått eller sette seg i respekt. En stakkar kan bli frustrert av mindre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:58   #180
Winall Youget
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

I går synes jeg dette var verdens mest underholdende tråd. Nå synes jeg ikke det så gøy lenger. Jeg synes ikke det virker som om vinnaltdukan er helt ... jordet.

det er bemerkelsesverdi.. la oss en hatekveld!

alle verdens sterkeste barn står opp og synger...

Ja, vi elsker dette landet

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.