Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Linker til kosekluter på nett?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 21:09   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Linker til kosekluter på nett?

Finnes det?

Sunniva har lagt sin elsk på en koseklut fra Brio. Den er rosa velour med bamsehode på.
Den trenger hun når hun skal sove.

Nå føler jeg at jeg kanskje burde hatt et par til, for den bør jo vaskes innimellom.

Jeg har kikket litt rundt omkring, men finner den ikke igjen. Så kanskje det er mulig å finne den på nett? Tips?

Gammel 09-10-09, 21:55   #2
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Linker til kosekluter på nett?

Bambino har fine kosekluter.
Lillesøster har flere sånne, og går aldri ut uten en av dem.
Selges på toys'r'us og BR-leker.

Ellers har de fleste barneutstyrsbutikker kosekluter med bamsehode m/armer på. De selges på barnas hus her hvertfall, og ellers på mange lekebutikker. Har sett dem på blomsterbutikker også.

Har du bilde av den?

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:59   #3
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Den siste du beskriver, er en slik type Sunniva har.

Jeg tror ikke jeg har bilde av den, men kan sjekke i bildene mine. Akkurat nå sover hun med den, og da tør jeg ikke nærme meg rommet.

Gammel 09-10-09, 22:04   #4
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Jeg fant et par bilder.

Gammel 09-10-09, 22:16   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Det er TEDDYKOMPAGNIET!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 22:21   #6
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er det. Lillesøster har også en sånn, som hun elsker.

Den har de hvertfall på barnas hus her.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 22:25   #7
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

De andre har liksom tatt til takke med type gaskluter, mens denne frøkna ville ha noe helt annet.

Fant en side her, så da kan jeg bestille, om jeg ikke finner noe ute i morgen.

Gammel 09-10-09, 22:27   #8
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Denne på bilde er fra Teddykompaniet ja, jeg har dem selv i min butikk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.