Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterdress fra IdaT

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 20:28   #1
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Vinterdress fra IdaT

Noen som har erfaring med vinterdressen fra Idat?

Kan det være noe for en aktiv gutt på 3,5 år?

Gammel 09-10-09, 22:16   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress fra IdaT

Jeg aner ikke, men de har en på tilbud hos www.engulknapp.no iallefall!!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 09:24   #3
eka
Grubler.

eka sin avatar

eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg aner ikke, men de har en på tilbud hos www.engulknapp.no iallefall!!

Det var det jeg så, men er litt usikker på kvaliteten. Det er iallefall viktig for oss i valg av vinterdress.

Gammel 10-10-09, 09:28   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vanntettheten er på 3.000mm, mener at Reima har 10.000.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 09:33   #5
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Vanntettheten er på 3.000mm, mener at Reima har 10.000.

Reima har 10.000, det samme har Troll og de fleste andre vinterdresser som er vanntette.
3000 tror jeg er mer vannavvisende enn vanntett. Blir vel mer som Reima Kiddo.

Hvordan dressen er vet jeg ikke. Men vi har hatt høstjakke fra Ida T med motiv på og kvaliteten på den var helt utrolig bra. Den så ny ut etter ett års bruk og en "million" runder i vaskemaskinen.

Jeg tviler ikke på at dressen kvalitetsmessig er bra, men jeg tror nok ikke den er vanntett.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 09:40   #6
eka
Grubler.

eka sin avatar

Standard

Takk for svar!
Nei, vanntettheten var ikke så bra som vi vil at den skal være, så da står vi nok over.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.