|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Byttesentralen på Kløfta, 10.-11. oktoberPå www.byttesentralen.no kan man registrere seg som selger om man har noe å bli av med |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Byttesentralen på Kløfta, 10.-11. oktoberJaaaa, nå bor vi jo så nærme at det går an jo |
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Byttesentralen på Kløfta, 10.-11. oktoberVi var en tur innom i dag. Det ble slalomski og støvler til eldstemann, et par olabukser til minsten (fatter ikke hvor storebror sine i str 104 er) og noen legogreier til gutta. Mye bra for en billig penge. Det er første gangen manne er der og han var sjokkert over hvordan damer dyttet han rundt omkring |
|
|
|
|
|
#5 |
|
En Som Trener
|
Sv: Byttesentralen på Kløfta, 10.-11. oktoberTror det må ha vært ny rekord der i år, jeg sto i kø i 45 minutter i dag! Og dette gjør jeg helt frivillig ja! Fikk utrolig mye for pengene! Spennende å se i morgen når det er oppgjør om jeg går noe i pluss i forhold til hva jeg leverte og hva jeg har kjøpt!
|
|
|
#6 |
|
Sv: Byttesentralen på Kløfta, 10.-11. oktoberVi var der rett over ti og slapp kø. Vi kom egentlig bare for slalomski. Mannen vil ikke kjøpe brukt tøy, men jeg fikk lurt med noen bukser til minsten. Ikke får jeg solgt noe der heller, for minstebror arver alt vi har. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
En Som Trener
|
Sv: Byttesentralen på Kløfta, 10.-11. oktoberJeg var der rett over ti jeg også, men suset rundt så lenge og snakket med den ene og den andre, så jeg stilte meg ikke i kø før kl 12. :dust:
|
|
|
#8 |
|
Sv: Byttesentralen på Kløfta, 10.-11. oktoberJeg er usikker på om jeg ville kjent deg igjen, det er jo en stund siden jeg så deg. Og du har sikkert forandret deg litt og siden du har gått ned endel. Men jeg så ikke noen jeg tenkte at jeg hadde sett før. |
|
|
|
![]() |
|
|