|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Jeg vet igrunn ikke hva slags lengde jeg burde ha på kjoler. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Peppy!
|
Same, same. Jeg kan ikke tenke meg noe mer pinlig enn å måtte danse med en kollega. Kanskje en grønn- og brunrutete flanellskjole er det tryggeste? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Jeg har så stygge bein at jeg sikkert burde ha valgt fotside kjoler. De liker jeg ikke. Midt på leggen-lengde er dog verre enn akkurat til kneet. Midt på leggen-lengde gjør at jeg ser enda mer ut som ei budeie enn ellers.
|
|
|
#27 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Jeg har ikke kjøpt juleantrekk på flere år, så i år må det shoppes. Skulle noen vite hvor jeg finner en kjole i str 46 (h&m størrelse), som passer til ei som fortsatt har litt mage, så tar jeg villig imot tips. Ellers går jeg vel på julebord i.... eh.... tja... :vurderer å droppe hele julebordet:
|
|
|
|
#31 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Oi. Jeg har jobb, jeg er ikke gravid eller ammende, og jeg jobber ikke som servitør i julebordbransjen. Kanskje det faktisk blir drekking på meg i desember? Men jeg er ferdig med kleskjøp for i år, så jeg får vel finne noe i skapet. Da er alternativet bunad, jobbklærne mine som er innkjøpt med tanke på konservativt muslimske elever, eller joggebukse.
|
|
|
#32 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Antrekket til årets julebord blir nok en god og varm fleecekjole. Vi har julebord i en stor verkstedhall, så det er ikke akkurat pynte seg veldig julebord. Fordelen med å jobbe i fellesadministrasjonen er at vi får være med på alle tre julebordene siden vi jobber for 3 avdelinger. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Det blir gjenbruk av kjolen fra i fjor. En liten sort en. Perfekt lengde og det er ingen fare for at puppene ramler ut på ville veier.
|
|
|
#34 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Mann sin jobb har ikke årsfest med partner før i januar. Så håper jeg finner noe på salg
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?L'Evolution på Jessheim storsenter har hatt endel fine kjoler i litt gode størrelser som vi med litt ekstra polstring har kunnet bruke. Hva de har inne nå vet jeg ikke, altså, men jeg kjøpte meg en nydelig svart der i fjor til jul
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ferdiglada
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Vi skal ha vinterfest på hotell i januar og da skal eg ha den stroppelause, lillablå Vilasaken min frå i fjor. Ellers har eg jo nye kjolar frå både Siri Ruud, Savage Culture og snarrt Raknerikke så det bllir vel ei råd i desember også.
|
|
|
|
#39 |
|
Ferdiglada
Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Eg må forresten på leit etter en bolero i sølv. Nokon som har sett det? Eventuelt i svart. Grevinnene får ikkje bli med på julebord altså.
|
|
|
|
#40 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Takk for tipset!