Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Om menn skal føde

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-09, 08:55   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om menn skal føde

Da blir det omtrent som dette:

(Kilde: youtube.com)

Gammel 12-10-09, 09:08   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om menn skal føde

Haha, genialt!!

Gammel 12-10-09, 09:11   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hoho, tøft eksperiment. Men alle vet jo at kvinner jukser med å være proppfull av hormoner! :dukker og løper:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 09:15   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hoho, tøft eksperiment. Men alle vet jo at kvinner jukser med å være proppfull av hormoner! :dukker og løper:

Men det er jo sant. Det kan aldri bli det samme, for ikke bare har vi hjelp av hormonene våre men også tanken om at vi faktisk skal få den beste belønningen som finnes for å klare dette. En mann som ligger med elektroder på seg har jo liksom ikke samme motivasjon til å holde ut.

Men for all del, det er jo interessant å se.

Gammel 12-10-09, 09:18   #5
Fisken
Aktiv

Fisken sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Fisken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Fantastisk.

Gammel 12-10-09, 09:19   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Haha! Kostelig! Når man ser en mann som skal dunke steiner eller "tenke seg bort fra smerten" så ser man jo straks hvorfor morfin er greia.

Jeg mistenker at han var støl en dag eller to etterpå.

Og skjønner godt at han bestemte seg for å bryte av etter tre timer. Jeg ba om det jeg og.

Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 09:28   #7
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Knallbra.

Gammel 12-10-09, 09:30   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg savner forøvrig virkelig den delen av eksperimentet hvor han sier at han ikke vil mer og de sier at det skjønner de, men sånn er det bare - ni timer bare igjen nå.

Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 10:41   #9
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg savner forøvrig virkelig den delen av eksperimentet hvor han sier at han ikke vil mer og de sier at det skjønner de, men sånn er det bare - ni timer bare igjen nå.

Gammel 12-10-09, 10:58   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes han skulle fått varmelindring. Badekar eller noe.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:22   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jepp.

Og jeg kjenner jeg er absoolutt fornøyd med de greie gutta mine som kom på henholdsvis 5 t 45 min på førstemann og litt under fem timer på andremann.

Gammel 12-10-09, 11:31   #12
Left
Passiv

Standard

Ser vel egentlig for meg at det ville blitt folketomt på jorda etterhvert jeg da...
Er jeg forutinntatt?! Pøh.

Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:42   #13
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

hey...uten at hele hæeligheta ender med at han må dri..e en melon? :skuffa: men svært fornøyelig @torsk , du vet at vi ikke er tilregnelige påvirket av disse horromonene så om vi skulle komme til å skaade noen kan vi ikke noe for det......:jeg veit ikke hvor du bor men jeg kan finnere ut:

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:51   #14
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg synes han skulle fått varmelindring. Badekar eller noe.

Ja, det pleier å funke fint med elektriske impulser.

Gammel 12-10-09, 11:55   #15
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Meditatsjon ....jeg synes han skal oppfordres til å slappe av! :moahahah:

(hm..merker en bitter ondskap i mørket av min sjel jeg ikke var helt klar over)

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 12:00   #16
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, denne var jo fornøyelig. Tenker han var bra sår i magemusklene etterpå.

(Men, jeg er ganske sikker på at "nå vil/orker jeg ikke mer" er en ganske hyppig brukt setning på fødestuen, det er nok mange av oss som hadde trykket på stoppknappen om vi hadde kunnet. Hvertfall for en pause. )

Gammel 12-10-09, 12:22   #17
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 460
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 12:26   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir dog litt scheptisk når det lissom er opplest og vedtatt at fødsel = den verst tenkelige smerte oppnåelig. Jeg har hatt flere pasienter med kraftige smerter, feks gallesteinsanfall som supervondt, som har ment at de slett ikke er sikker på at fødselen var vondere. Som mange sier; det oppleves annerledes. Så det å kategorisk avvise at menn har opplevd DenVersteSmertenNemlig er jo litt... kategorisk.

Men det er klart, det varer jo gjerne kortere, og de får liberalt med smertestillende.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 12:30   #19
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det var morsomt å se hvor LIKT det så ut! Bevegelsene, stønningen, hendene...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 13:24   #20
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten har vel også mannfolk endorfiner. Sist jeg hørte.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.