|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra Boden. Hvis jersey er elastisk?Overskriften sier vel det meste. |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra boden. Hvis jersey er elastisk?Og hvilken farge skal jeg ha??? |
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra boden. Hvis jersey er elastisk?Hvis du bestiller 18 og den ikke passer, prøver jeg den gjerne.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra boden. Hvis jersey er elastisk?Det minner meg på at jeg tar med støveletter til deg på onsdag. De har visst stått klare en stund. |
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra boden. Hvis jersey er elastisk?Nydelig! Du må ta den røde fargen, og så kan du kjøpe en rimeligere svart en i tillegg.
![]() |
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra boden. Hvis jersey er elastisk?Jersey er stretch, ja. Jeg synes det er litt vanskelig å bedømme størrelsene egentlig. Den ene toppen bestilte jeg i en str større, og den passer fint, og kjolen min bestilte jeg i "vanlig" størrelse, og den er litt for stor.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra boden. Hvis jersey er elastisk?Detaljene er ikke der på den sorte - den er helt ensfarget. Men det var kanskje en plan med en sort i tillegg ja. :innser at fp er feil sted å spørre om pengebegrensende råd: |
![]() |
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra boden. Hvis jersey er elastisk?
Jeg så ikke at stoffet var mønstrete, jeg - tenkte på rynkene og det der.
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra Boden. Hvis jersey er elastisk?Det er sånn litt mindre enn meg såvidt jeg skjønner. :elendig shoppehjelper: |
![]() |
![]() |
#12 |
Etylbarbital
![]() Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra Boden. Hvis jersey er elastisk?Du har sett på "garment measurments"? Jersey er litt elastisk. Ikke så elastisk som strikkestoffer, men litt elastisk.
![]() |
#13 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra Boden. Hvis jersey er elastisk?Nydelig, men husk at boden er et firma, så du får fradrag for engelsk mva (17%), til gjengjeld blir regningen i Norge 212 kr i administrasjon plus mva over kjole og frakt (25%) og kanskje også litt toll.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra Boden. Hvis jersey er elastisk?
Næh, kvaliteten er ikke så bra nei.
Aha! Takk skal du ha. |
![]() |
![]() |
#16 |
Bare sær
![]() Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra Boden. Hvis jersey er elastisk?
Er det en sånn kjole med søm under brystet, og kommer i så fall sømmen på riktig sted på deg?
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra Boden. Hvis jersey er elastisk?Da kommer den på snaut tusingen pluss frakt. Det er ikke så dyrt for mange, men for meg er det jo superluksus. Men jeg fortjener det. Tror jeg. Kanskje. |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra Boden. Hvis jersey er elastisk?m^2 - er det denne? |
![]() |
![]() |
#19 |
Bare sær
![]() Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra Boden. Hvis jersey er elastisk?Jeg lurer også på den. Og så lurer jeg veldig på hvilken kjolestørrelse jeg egentlig skal ha, så kjøp i vei du, så kan jeg prøve.
![]() |
#20 |
Sviiisj!!
|
Det gjør du!
![]() |
|
|