Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Didriksons 1913?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-09, 21:51   #1
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Didriksons 1913?

Har fisket opp fra flere hold at det merket er veldig bra, og også relativt billig. Noen som har prøvd dette merket? Samboeren min jobber på xxl, og de selger jo dette der. Har alltid vært fan av Reima og Troll, men har lyst til å prøve Didrikson.

Gammel 10-10-09, 21:53   #2
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Didriksons 1913??

Jeg har inntrykk av at dette er et bra merke. Vurderer å prøve det ved neste dresskjøp.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 21:57   #3
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Didriksons 1913?

Vi har Didrikson vinterjakke og den er veldig bra. Varm og god, tåler vann, snø og vind og er fin å se på.

Gammel 10-10-09, 22:02   #4
Callisto

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Jeg har kjøpt en regnkåpe med fleecefor til Snuppa og er fornøyd, men det er ikke en "leke" jakke. Mener at regntøyet er i samme kvaliteten.

Har også kjøpt regnkåpe til meg selv fra Didrikson nå i høst og er veldig fornøyd med kvaliteten og utseende.

Gammel 10-10-09, 22:10   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har regntøy til meg selv i dette merket, og er veldig fornøyd. Glitterbarnet har et fleeceforet et som jeg ikke er så fornøyd med, det har ikke tålt røff lek og mye vask særlig bra. Det har rett og slett sprukket flere steder. Det er allikevel så bra at jeg har lappet det der jeg kan, slik at hna kan fortsette å bruke det på kalde regndager.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 22:17   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hatt vindjakke og bukse i flere år; veldig god kvalitet ja!

Gammel 10-10-09, 22:20   #7
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så at den babybutikker på Nordbysenteret, Sverige kun hadde Didriksondresser nå. De har jo alltid hatt Reima. Det kan jo være forbigående, men det så ut som de satset på det merket. Men det er vel svensk?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 22:27   #8
Levic

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Neimenn så flott.. Ikke noe er bedre enn et godt alternativ til Troll og Reima. Blir dyrt når vi må kjøpe ny dress for hvert år pga han vokser så fort. Syns storebror har slitt ut dressene ganske bra også, så det er ikke så mye å arve. Arvedressene kommer til å være dress nr 2 ihvertfall.

Tenkte å kjøpe de brune Didriksonjakkene til barna, men endte opp med Swix istedet. Skal ta sjansen å prøve altså. Er bare så skeptisk til "ukjente" merker kjenner jeg.

Tror det er svensk ja.. De har på xxl tatt inn Isbjørn of Sweden, og de dressene koster 1900 kr. Syns de er litt i dyreste laget, men de skal visst være bra.

Gammel 12-10-09, 21:16   #9
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Lillebror fikk en fin vinterdress i dette merket som ettåring i januar. Den er str 80, og passer fortsatt nå som han bare har body og strømpiks under. Den er litt stiv for en liten kropp, men holder godt på varmen og har tålt vår snøløse vinter uten å se brukt ut.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 21:30   #10
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt det til meg selv, som regntøy, og det er helt ok. Midt på treet, vil jeg påstå. Men jeg er storforbruker av regntøy, da.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.