|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!Nei, det er mulig jeg så for meg noen stabeiser jeg kjenner når jeg svarte...
![]() |
#122 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!Off det er so mange som ikkje burde ha "lappen". Vart utsatt for den vanvittige forbikjøringa idag!!
![]() |
#123 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!Jeg har faktisk bråsnudd bilen og kjørt etter en idiot i en hillbilly AmCar som nesten presset meg av veien. Veien vi kjørte på var endevei (ut på en øy) og når vi kom til slutten av veien (som ender i en marina) satte jeg mammas lille røde Fiesta (jeg var student på den tida) på tvers i veien, løp bort til fyren, røsket opp døra og kjeftet det jeg var god for. Så trampet jeg tilbake og kjørte rolig derfra med et skikkelig adrenalinkick.
![]() |
|
|