|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
maler
|
![]() Sv: Kjenner du noen som overbeskytter barna sine?
Hun klippet altså seigmenn med tanke på kvelningsfare? Eller fordi de var vanskelige å tygge? Når man klipper en seigmann i to går den jo fra en ganske trygg størrelse til sitte-fast-i-halsen-størrelse med et lite klipp.
![]() |
#23 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Kjenner du noen som overbeskytter barna sine?Jeg tror ikke jeg kjenner noen som overbeskytter så veldig nei.
![]() |
#24 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette egentlig jeg på som ett større problem enn sykkelhjem for å leke rundt skarpe kanter i stua o.l.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 13-10-09 kl 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Introvert textrovert
|
Mener hun var redd for at han skulle glemme å tygge eller noe. HUn klippet krokodillene opp.
![]() |
#27 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kjenner du noen som overbeskytter barna sine?Vi diller for mye.
![]() |
#28 |
er her
|
![]() Sv: Kjenner du noen som overbeskytter barna sine?Nei egentlig ikke, selv om jeg til tider reagerer på enkelte ting.
![]() |
#29 |
Tankefull
|
![]() Sv: Kjenner du noen som overbeskytter barna sine?Jeg diller nok med Storebror til tider, men han trenger litt dilling.
![]() |
#30 |
Epikur
|
![]() Sv: Kjenner du noen som overbeskytter barna sine?De som er mer opptatt av sikkerhet enn meg (enn meg!?!) er hysteriske, de som er slappere enn meg er latsabber.
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Dette har eg også observert! Eg tar eit fag på Mat-nat no i forbindelse med phd-arbeidet mitt og ser at mykje har forandra seg sidan sist eg var der i 2001! Studentane er utrulig storforlangande. Forelesning kl 08.15 var fullstendig uaktuelt. Og ikkje etter lunsj på fredagar. Og heller ikkje på mandagar i tilfelle dei vil ta langhelg. Og all lærdom skal inn med teskei. Ikkje søren om det skal vere lov til å spørre om noko på eksamen som ikkje har blitt nevnt eksplisitt på forelesning. Og viss dei ikkje får A går dei rett til foreleser og ber om forklaring.
![]() |
#32 |
A friend with benefits
|
Oi, det var kanskje litt i overkant ja.
![]() |
#33 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kjenner du noen som overbeskytter barna sine?Eg kom forresten på ein episode frå i sommar på Gran Canaria som eg har tenkt mykje på i ettertid.
![]() |
#34 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du noen som overbeskytter barna sine?Hvis det er overbeskyttende å isolere et lite barn fra omverden fordi hus man besøker ikke er barnesikret, andre barn leker som barn gjør og lille barnet har litt fremmedfrykt (klart man har det når man ikke møter andre mennesker!!) så - Ja - da jeg kjenner noen som er overbeskyttende.
![]() |
#35 |
Peppy!
|
Altså, sønnen min er 4,5 år, og har aldri fått drops. Kunne ikke ramlet meg inn i halvsøvne engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan skrive under på dette. Det er en prøvelse å undervise denne hopen til tider. "Hva, må jeg levere oppgave selv om jeg er på toukers sydentur til Ayia Napa akkurat da?!" :skingrestemme: :marsjerer til instituttkontoret for å klage: |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Ikke min heller. Vi spiser ikke drops heller, da - men jeg ville ikke kjøpt det til ham. Han har fått slikkepinne 2 ganger, da. :grei:
![]() |
#38 |
Peppy!
|
Det har min også fått, men det betinger at han sitter stille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kjenner du noen som overbeskytter barna sine?Min får drops, og kjærlighet på pinne/slikkepinne. Og hopper og turner i sofaen mens han inntar det hele.
![]() |
#40 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du noen som overbeskytter barna sine?Å gjett om jeg gjør. Det som er så synd er at de barna som blir overbeskyttet ofte er de som virkelig trenger å få prøve seg. Kjenner foreldre til blindebarn som ikke lar de prøve på en ting. Det de trenger mest av alt er erfaring. Ikke at en skal kaste de verken på dypt vann eller ut på E18, men la de prøve hverdagens utfordringer. Ikke frata dem muligheten til å lære og skaffe seg erfaringer på godt og vondt |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|