Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Var disse støvlettene fine?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 18:37   #21
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var disse støvlettene fine?

3 døgn etter at du bestilte? Har ventet siden 29. september, jeg....

Gammel 09-10-09, 18:38   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ventet flere uker på de forrige, for de var ikke på lager da jeg bestilte.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 18:40   #23
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

OK, jeg fikk beskjed om at de var på lager, og de ble sendt 30. september, så de ligger nok hos tollvesenet. Kommer nok snart!

Gammel 09-10-09, 21:00   #24
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk tilsendt bootsa etter to dager; det var i midten av september. MEN: først fikk jeg mail fra TNT som er fraktselskapet som DUO bruker, om at jeg måtte refundere deres utlagte moms/eksp.gebyr før de leverte. Jeg fikk en telefon der de bad om mailadressen min, og så en faktura på mail som jeg betalte på nettbank og sendte kopi av skjermkvittering til dem. Så ble den levert på døren; fem minutter før jeg kom hjem - da var det for sent. Pakken ble da overlevert Posten Norge istedet, og de brukte en hel uke på å få den til min lokale Post-i-Butikk. Da var jeg på høstferie, så da jeg kom hjem lå purringen og ventet. Det tok altså over tre uker før jeg fikk prøvd dem - hvorav kun halvannet døgn utenfor Norges grenser.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:07   #25
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var akkurat sånn mine forrige ankom, bortsett fra det med fem minutter for sent. Jeg fikk dem levert på jobb etter å ha betalt og sendt kopi osv.
Så derfor var det litt rart at de bare kom uten at jeg måtte forhåndsbetale noe moms/gebyr.

Gammel 09-10-09, 21:17   #26
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser dere diskuterer levering fra Duo-boots. Jeg var skikkelig uheldig da jeg bestilte og har ikke turt å bestille mer. De sender/sendte ikke melding når de hadde sendt pakken, så jeg måtte mase og mase. Til slutt viste det seg at "joda, den var blitt sendt, men hadde kommet i retur for 1 uke siden". Ingen forsøk på å få tak i meg som kunde. Fraktselskapet påsto at adressen min ikke eksisterte. (TNT har levert mange ganger til meg, så jeg skjønner ikke at de skal kløne det til.) Det samme skjedde en gang til før de til slutt klarte å levere dem.

Gammel 09-10-09, 21:20   #27
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Så dumt da. Jeg har fått mail hver gang når pakken er sendt, og leveringen har gått helt problemfritt.

Gammel 09-10-09, 22:44   #28
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Jeg etterspurte "further tracking information" som de sa jeg kunne spørre etter i mailen de sendte da de ble sendt, og fikk svar tilbake om at "de ble sendt den og den dagen og det tar vanligvis så så mange dager". Jeg ville jo ha tracking number. Nå ble jeg i allefall inspirert til å etterspørre det en gang til, så jeg kanskje kan få litt oversikt eller fortgang i sakene!

Gammel 09-10-09, 23:11   #29
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Ser dere diskuterer levering fra Duo-boots. Jeg var skikkelig uheldig da jeg bestilte og har ikke turt å bestille mer. De sender/sendte ikke melding når de hadde sendt pakken, så jeg måtte mase og mase. Til slutt viste det seg at "joda, den var blitt sendt, men hadde kommet i retur for 1 uke siden". Ingen forsøk på å få tak i meg som kunde. Fraktselskapet påsto at adressen min ikke eksisterte. (TNT har levert mange ganger til meg, så jeg skjønner ikke at de skal kløne det til.) Det samme skjedde en gang til før de til slutt klarte å levere dem.

Du har kanskje tenkt på det selv, men jeg har vent meg til å skrive telefonnummeret mitt på en av adresselinjene. (Adressen min begynner på en norsk bokstav, så det kan ofte bli krøll hos transportfirmaene). Det har hjulpet betraktelig på leveringsprosenten.

Gammel 09-10-09, 23:13   #30
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Telefonnummeret mitt er alltid med og jeg bruker ingen norske bokstaver. (Det pussige var at samme uke som første retur var så hadde TNT levert pakke fra USA, så jeg har ingen tro på at det var problemer med TNT.)

Gammel 11-10-09, 15:34   #31
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

De er veldig flinke til å hjelpe med råd om størrelser om du sender dem en mail, Dronningen. Jeg ble rådet til å gå opp en størrelse i leggvidde på disse, i forhold til de andre jeg har, fordi denne modellen var litt smal.

Støvlettene ble levert på jobb i dag, bare tre døgn etter at jeg bestilte! De var veldig fine, og de passet helt perfekt.

Men sist jeg bestilte måtte jeg betale moms/tollgebyr før jeg fikk pakken, denne gangen kom den bare?! Betyr det at det kommer en regning etterpå, eller kanskje ikke noen i det hele tatt?

Var de gode å gå med. Ser fortsatt på disse.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 14:08   #32
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Støvlettene mine har ligget i tollen i 12 dager. Og TNT har ikke sendt meg faktura. Men nå har jeg dem på tråden, så jeg skal nok få ordnet!

Gammel 13-10-09, 14:35   #33
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

"Støvlettene dine? Eeeh.. De skal være her et sted, vi skal få sendt dem ut"
:Hører ingenting på 4 timer:
"Æææh, vi finner dem ikke, da får vi nok ikke sendt dem ut før senere"
:Informerer NOK en gang om at jeg reiser på ferie i morgen og blir borte i en uke:
"Da får du dem nok ikke før du kommer tilbake"

Da har de ligget hos TNT i nesten 25 dager. Mail avfyrt til Duo Boots med oppfordring om å bytte kurier! Synd at det går utover Duo Boots at TNT roter, for jeg vet neimen ikke om jeg gidder dette styret en gang til neste gang jeg skal ha støvletter...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.