Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du sunn fornuft?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du sunn fornuft?
Ja, selvsagt 230 3,90%
Nei, ikke i det hele tatt 1.280 21,73%
Jeg!? Det er DU som har sunn fornuft, din bedreviter! 20 0,34%
Hvorfor skal man på død og liv være så sunn hele tiden, egentlig? 90 1,53%
Jeg skal på common sense-kurs i Nigeria, stivt depositum, men helt klart verdt det 90 1,53%
Jeg synes alle er fornuftige på sin måte 10 0,17%
Jeg har sunn fornuft, men er håpløst naiv til tider 190 3,23%
Selvfølgelig har jeg sunn fornuft, men som min mor alltid sier: Alt er relativt. 160 2,72%
Jeg elsker torsk, er det sunn fornuft? 140 2,38%
Dustepoll! 30 0,51%
Jeg har lært at hjertet kun er der for å pumpe blod rundt i kroppen, avgjørelser tas med hodet 3.200 54,33%
Jeg er i alle fall fornuftig nok til å bare elske sunne ting 20 0,34%
Herreguuud, æ e så realistisk! 120 2,04%
Hvorfor må jeg være så inni helvete rasjonell? 70 1,19%
Jeg spiser tørre knekkebrød, sitter mot kjøreretningen på bussen, samt stemmer sosialistisk 140 2,38%
Hvorfor er ikke dette en flervalgspoll? 100 1,70%
Deltakere: 5890. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-09, 17:28   #21
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sunn fornuft?

Ganske sunn, men temmelig ufornuftig.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 17:29   #22
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Av og til lurer jeg på hva som foregår inne på moderatorforumet.

Tror jeg har sunn fornuft. Men jeg er vel ikke den til si det om meg selv.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 17:32   #23
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Av og til lurer jeg på hva som foregår inne på moderatorforumet.

Bare fornuftige ting, såklart.

Gammel 13-10-09, 17:59   #24
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jau. Dere kan jo bruke all den sunne fornuften deres og gjette på hva jeg stemte.

Sunn fornuft er oppskrytt. Alle tror de har det. Sunn fornuft, magefølelse og bondevett er jo stort sett summen av de erfaringene og kunnskapen vi har fått gjennom livet. Noen får med seg mer en andre. Skal denne kunnskapen og erfaringen være til særlig nytte, slik at den kan brukes som argumentasjon, må man hente frem hvor man har fått disse erfaringen og kunnskapen fra.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 18:01   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk morsom poll - og lite fornuftig som jeg er - betaler jeg et rådyrt gebyr og drar til Nigeria for å lære meg å ta fornuftige avgjørelser.

Gammel 13-10-09, 18:24   #26
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen er til og med snusfornuftige, de tar kaka.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 18:29   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjertet pumper nok i hodet mitt vel ofte.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 18:30   #28
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nigeria here I come! Alternativt jeg elsker torsk selvfølgelig, men ettersom det alternativet ikke var der da jeg stemte, ble det Nigeria neste.
Skulle jeg ende i nigeriansk fengsel grunnet udannet oppførsel, regner jeg med at noen med sunn fornuft kommer med en skvadron og plukker meg opp.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 18:30   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Hvorfor må jeg være så inni helvete rasjonell?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 18:32   #30
Left
Passiv

Standard

Så at det var 4 til som skal på kurs i Nigeria. Huheiii!!

Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 18:37   #31
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Bare fornuftige ting, såklart.

Men er de sunne?

Gammel 13-10-09, 18:43   #32
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Noen er til og med snusfornuftige, de tar kaka.

Nei, de spiser tørre knekkebrød, sitter mot kjøreretningen på bussen, samt stemmer sosialistisk.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 19:17   #33
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvorfor skal man på død og liv være så sunn hele tiden, egentlig?

Gammel 13-10-09, 19:29   #34
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gleder meg til kurs i Nigeria.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 19:41   #35
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor er ikke dette en flervalgspoll?

Gammel 13-10-09, 20:10   #36
Frantzen
Passiv

Standard

Dette var en sunn og fornuftig påll.

Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 20:56   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

og :ler så jeg tisser litt på meg:

Jeg elsker Torsk. Og FP-moderatorer generelt.
Og er ikke det toppen av sunn fornuft, så vet ikke jeg.

Gammel 13-10-09, 20:58   #38
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Hva er usunn fornuft da? Kosemerker?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 21:06   #39
Solblomst
Passiv

Standard

Hvorfor må jeg være så inni helvete rasjonell?

Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 21:32   #40
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som min mor sier: Alt er relativt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.