|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: I dag ringte jeg 112På grunn av deg nå, så ble jeg ferska!!! "#¤%&#¤% 2 mill forsvant i løse lufta. |
![]() |
![]() |
#22 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Jeg hadde i allefall ringt noen!
![]() |
#23 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: I dag ringte jeg 112
![]() |
#24 |
Epikur
|
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Klart jeg hadde ringt. 112 også, siden det er det nummeret jeg husker.
![]() |
#25 |
Glamorøs
|
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Jeg hadde sikkert ikke ringt, jeg hadde bare stusset, og fortalt sambo om det senere. Mest sannsynlig var det jo bare noen som lekte seg. Uansett hva jeg hadde gjort, så syns jeg det er flott at du ringte. Jeg syns ofte man er altfor tilbakeholden med å ringe inn mistenkelige ting, og heller fortelle sjokekrt om det etterpå.
![]() |
#26 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Synes det var riktig av deg å ringe jeg også. Jeg hadde nok gjort det samme. Det hørtes veldig mistenkelig ut. På den annen side virket det jo litt lite profft også. Vekker vel mer oppmerksomhet med hetten på hodet enn å ta den på rett før de skal begå en kriminell handling. men jeg er jo ikke proff jeg heller
![]() |
#27 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Jeg hadde ringt.
![]() |
#28 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Jepp.
![]() |
#29 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Jeg ville også ringt, ikke normalt å ikle seg den type lue nei.
![]() |
#30 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Jeg har nok vurdert frem og tilbake om dette har vært to stykk gutter som har hatt som mål og frike ut folk eller om det faktisk har vært noen med uærlige hensikter. Hva jeg har endt opp med å gjøre vet jeg sannelig meg ikke.
![]() |
#31 |
Shake it out!
|
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Signerer glitter jeg
Now it's nothing but MY way! ![]() Sist redigert av Milfrid : 13-10-09 kl 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Hadde ringt. Trur eg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Jeg hadde ringt.
![]() |
#34 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Jeg hadde også ringt 112.
![]() |
#35 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Jeg hadde nok registrert det som litt rart, og kanskje ringt mannen for å fortelle han om hendelsen.
![]() |
#36 |
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Nei jeg hadde nok ikke ringt, men sikker tenkt på det resten av dagen og lurt på hva i all verden de drev på med!
![]() |
#37 |
intro
|
Det var en søt feil fra en person med en slik avatar.
![]() |
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Jeg hadde ringt 112 om jeg hadde følt meg truet personlig, noe jeg godt kunne ha følt om en varebil med folk ikledd finlandshetter hadde kjørt etter meg, ellers ville jeg ringt 02800. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Jeg hadde nok ventet til etter ranet. Når dusøren var offentliggjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Bedreviter
|
![]() Sv: I dag ringte jeg 112Dette er i grunnen veldig enkelt: hvis man mistenker noe kriminelt, så ringer man politiet. Det er politiets jobb å vurdere om hendelsen er av betydning, ikke publikums. Jeg har samarbeidet en del med politifolk i forbindelse med et prosjekt jeg driver med, og de er veldig klare på at folk alltid bør ringe politiet og melde fra hvis de lurer på om en sak er noe for politiet. Kanskje er det ikke det, men det er det i så fall politiet som er de beste til å vurdere, ikke vedkommende som lurer på om politiet bør varsles. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|