Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I dag ringte jeg 112

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-09, 19:42   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: I dag ringte jeg 112

På grunn av deg nå, så ble jeg ferska!!! "#¤%&#¤% 2 mill forsvant i løse lufta.

Jeg hadde nok gjort det samme

Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 19:49   #22
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde i allefall ringt noen!

Gammel 13-10-09, 19:50   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg hadde i allefall ringt noen!

Jeg hadde mest sannsynlig ringt Exbo. Det ville det vært skikkelig mye poeng i vil jeg tro. Jeg VET med sikkerhet et Exbo ikke er verken Batman eller Supermann eller noe i den løypa.

Gammel 13-10-09, 19:52   #24
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart jeg hadde ringt. 112 også, siden det er det nummeret jeg husker.

Finlandshette? I oktobersol? Pussig valg av lue.

Gammel 13-10-09, 19:59   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde sikkert ikke ringt, jeg hadde bare stusset, og fortalt sambo om det senere. Mest sannsynlig var det jo bare noen som lekte seg. Uansett hva jeg hadde gjort, så syns jeg det er flott at du ringte. Jeg syns ofte man er altfor tilbakeholden med å ringe inn mistenkelige ting, og heller fortelle sjokekrt om det etterpå.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 20:15   #26
olena
Superaktiv

olena sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Synes det var riktig av deg å ringe jeg også. Jeg hadde nok gjort det samme. Det hørtes veldig mistenkelig ut. På den annen side virket det jo litt lite profft også. Vekker vel mer oppmerksomhet med hetten på hodet enn å ta den på rett før de skal begå en kriminell handling. men jeg er jo ikke proff jeg heller

Gammel 13-10-09, 20:19   #27
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ringt.

Nå er jeg ganske mistenksom også, da. I hundeposenes barndom plukket jeg opp en slik hundepose, da jeg var sikker på at den inneholdt narkotika. Det ble grundig gjort til skamme.

Uten sammenligning forøvrig.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 20:20   #28
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg vurderte 02800, men var redd det skulle ta for lang tid dersom de ville fort ut.

Jepp.

Rett etter 02800 ble opprettet ringte jeg dit for å melde en slosskamp, usikker på om det var alvorlig nok til å bruke 112. (Er jo blitt prentet inn at det ikke skal misbrukes osv).

For å si det sånn; etter at gjengen hadde sparket den stakkars fyren sammen, så løp de i min retning (et kvartal unna), der jeg fremdeles stod og ventet på å bli satt over fra 02800 til 112. Aldri har ringelyden føltes så lang. De ganget opp rundt oss, og jeg måtte legge på - uten å nå frem annet enn til damen som satte oss over.

jeg hadde gitt henne alle opplysninger om navn og sted, men da jeg ringte politiet dagen etter for å sjekke, var ikke noe av dette videreformidlet. Så om han som ble liggende i bakgaten hadde dødd av hjerneblødning - så ville aldri noen visst at jeg hadde ringt.

Tankevekkende og veldig ekkelt.

Gammel 13-10-09, 20:21   #29
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville også ringt, ikke normalt å ikle seg den type lue nei.

Gammel 13-10-09, 20:34   #30
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nok vurdert frem og tilbake om dette har vært to stykk gutter som har hatt som mål og frike ut folk eller om det faktisk har vært noen med uærlige hensikter. Hva jeg har endt opp med å gjøre vet jeg sannelig meg ikke.

Gammel 13-10-09, 21:02   #31
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Signerer glitter jeg

Har ringt politiet en gang selv. Eller forresten, når jeg tenker meg om var det ikke helt sånn at jeg ringte. Jeg var student i studentby. Det var midt på dagen, og det var et helvetes bråk fra etasjen over. Møbler som ble skjøvet fram og tilbake og en voldsom skriking. Etter en time ringte jeg til Samskipnaden, som sendte en vekter. Han gikk opp, lyttet på døren, kom ned igjen og sa "der går ikke jeg inn!". Så han ringte til politiet. Som kom og tok med seg en fyr det hadde klikket fullstendig for. Snakket med han som ikke ble tatt ned, som kunne fortelle at han som ble tatt med var en kompis, som var på besøk (perm fra militæret) de hadde festet og drukket HB natten før. Så hadde det plutselig klikket for kompisen, som hadde fått der for seg at han hadde fått melding fra høyere makter om å drepe komisen sin. Jadda. Så de hadde stått på hver sin side av et spisebord og skjøvet det mellom seg. Og skreket til hverandre. Derav alt bråket.

Og han var fryktelig glad for at noen hadde ringt noen, slik at han ble reddet ut av situasjonen.

Sist redigert av Milfrid : 13-10-09 kl 21:07.
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 21:06   #32
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde ringt. Trur eg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 10:10   #33
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Jeg hadde ringt.
Jeg ringte 112 selv en gang da det var noen unge menn utenfor huset mitt midt på natten som så på bilen min, de såg nok etter sterio anlegg ol. de ville ha.
de stoppet flere steder rundt i nabolaget. Jeg stod i vinduet og så på mens jeg hadde politiet på tråden.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 10:38   #34
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde også ringt 112.
Det er et enkelt nummer å huske og jeg ville nok ikke kommet på å ringe det andre nummret.

Skummel opplevelse da. Det høres ikke ut som normal oppførsel nei.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 10:43   #35
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde nok registrert det som litt rart, og kanskje ringt mannen for å fortelle han om hendelsen.

Gammel 14-10-09, 11:40   #36
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Nei jeg hadde nok ikke ringt, men sikker tenkt på det resten av dagen og lurt på hva i all verden de drev på med!

Gammel 14-10-09, 11:44   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Skummelt! (Det heter visstnok balaklava, baklava er et bakverk.)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Åja.

Det var en søt feil fra en person med en slik avatar.

Jeg tror kanskje også at jeg hadde ringt, men er ikke helt sikker.

Gammel 14-10-09, 13:38   #38
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde ringt 112 om jeg hadde følt meg truet personlig, noe jeg godt kunne ha følt om en varebil med folk ikledd finlandshetter hadde kjørt etter meg, ellers ville jeg ringt 02800.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 13:58   #39
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde nok ventet til etter ranet. Når dusøren var offentliggjort.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 14:40   #40
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er i grunnen veldig enkelt: hvis man mistenker noe kriminelt, så ringer man politiet. Det er politiets jobb å vurdere om hendelsen er av betydning, ikke publikums. Jeg har samarbeidet en del med politifolk i forbindelse med et prosjekt jeg driver med, og de er veldig klare på at folk alltid bør ringe politiet og melde fra hvis de lurer på om en sak er noe for politiet. Kanskje er det ikke det, men det er det i så fall politiet som er de beste til å vurdere, ikke vedkommende som lurer på om politiet bør varsles.

Siden du oppfattet situasjonen som tvilsom, synes jeg deg var helt rett å ringe.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.