Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-09, 00:42   #81
fairy
Nybegynner

fairy sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Vestfold
fairy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?

Jeg er litt enig med ekspeditøren. Syns man bør kunne vise litt respekt, selv om man ikke har noe forhold til den som jobber bak disken. Det er da normal høflighet?

Gammel 13-10-09, 19:03   #82
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jammen hvorfor i svarte er det respektløst å snakke i telefon samtidig som man smiler og betaler, lissom?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 19:24   #83
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jammen hvorfor i svarte er det respektløst å snakke i telefon samtidig som man smiler og betaler, lissom?

Jeg skjønner heller ikke det.

Gammel 13-10-09, 19:26   #84
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville tro at de fleste er glade for alle de slipper å svare på meningsløsheter om været og t-banen, unnskyld, trikken, fra. :misogyn:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 19:31   #85
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trikken?

:litt usikker på hvilke vestkantfakter du driver med nuh:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 20:02   #86
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg øver.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 20:17   #87
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg jobber i butikk (ikke matbutikk, kiosk e.l.) og irriterer meg grenseløst hver gang noen kommer og skal ha hjelp/betjenes samtidig som telefonen er klistret til øret av den enkle grunn at de færreste klarer å gjøre begge deler effektivt.
Dessuten er det sjelden viktige samtaler, det hører man fort på praten. Som regel er det damer (menn er nemlig mye flinkere til å legge på før de kommer til kassen) som fjaser med venninner, søstre eller liknende.

Jeg gjør ikke noe poeng ut av det og ville aldri sagt noe, men noen ekstra-service får du ikke av meg før du har lagt på.

Det forundrer meg stadig at folk ikke skjønner at man kommer veldig mye lengre med litt godt humør og ordentlig oppførsel når man f.eks. er kunde i butikk.
Kommer du for å klage på noe og er sur gjør jeg akkurat det jeg må for deg og ikke mer enn det. Er du forståelsesfull og blid yter jeg faktisk en god del ekstra. (Men jeg smiler selvsagt til begge, jeg jobber da i butikk. )

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 21:03   #88
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har jobba i butikk og kiosk selv, og kan ikke skjønne hva som skal være problemet. Jeg jobber, slår inn varer, tar i mot penger og får lønn. Hva kunden gjør eller ikke gjør - så lenge de faktisk betaler var meg revnende likegyldig.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.