Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gran Canaria, eller annet varmt sted i februar

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-09, 09:54   #1
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Gran Canaria, eller annet varmt sted i februar

Hvordan er været rundt Las Palmas? Og er det strand i selve byen? Koselig by? Mulighet for gåturer? Tenker på hvor mye tid det tar å ta seg fra flyplassen til hotell i Las Palmas kontra f.eks Puerto de Mogan- om det er verdt å bruke tid på det

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 10:13   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Hvordan er været rundt Las Palmas? Og er det strand i selve byen? Koselig by? Mulighet for gåturer? Tenker på hvor mye tid det tar å ta seg fra flyplassen til hotell i Las Palmas kontra f.eks Puerto de Mogan- om det er verdt å bruke tid på det

Las Palmas ligger også litt feil til sånn værmessig. Det kan godt være fint vær, men sjansen er mye større rundt Puerto Rico (det er ikke sjelden jeg har landet på flyplassen med overskyet eller duskregn og kommet til Arguineguin med fullt solskinn.

Det er strand i Las Palmas. Uansett så tror jeg det kan være litt i kaldeste laget å bade på vinteren. Ser jo at folk gjør det, men jeg fatter ikke at de orker.

Las Palmas er på en måte en storby, så det kan jo være fint å kombinere storby med sydenferie.

Strekningen Las Palmas - Puerto Mogan er ganske drøy, antar at det tar et par timer med buss, og i hvertfall en drøy time om man kjører egen bil også.

Gammel 14-10-09, 10:16   #3
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Nå så jeg at jeg misforsto.
Jeg tror Las Palmas er nærmere flyplassen enn hva Puerto Mogan er.

Gammel 14-10-09, 10:19   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Nå så jeg at jeg misforsto.
Jeg tror Las Palmas er nærmere flyplassen enn hva Puerto Mogan er.

Ja det må det vel være.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 10:21   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Den forskjellen er så liten at jeg ikke hadde ofret det en tanke. Dessuten er været ofte kaldere og mer usikkert i Las Palmas enn Puerto de Mogan.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 10:35   #6
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Ja, varmen betyr jo en god del mer en avstand. Puerto de Mogan ser nydelig ut. Amadores ser ut å ha flott strand, men er det noe mer der?

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.