Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kjøtt som har vært frosset...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-07, 22:28   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøtt som har vært frosset...

Valgte en litt enklere variant da jeg ikke besitter de samme kokkegenene som deg

Har planlagt kjøttet til en spesiell rett. En deilig arabisk gryte med yoghurt basert saus og masse spennende krydder. Ville derfor ha kjøttet så "rent" som mulig.

Jeg brunet kjøttet og frøs det ned. Brunet også bena, og surret (det heter vel kanskje kokte kraft på) i litt vann til slutt. Tok vekk "grumset" og frøs hele sulamitten.

Jeg har lært hjemme et kjøtt som har vært frossent og tint opp skal varmebehandles før det fryses igjen. Men hva er egentlig rett?

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.