|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember? | |||
Ja, jeg unngår juleprodukter før desember/advent har startet. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
101 | 61,21% |
Nei, jeg konsumerer juleprodukter helt uavhengig av vi er kommet til desember eller ikke |
![]() ![]() ![]() ![]() |
64 | 38,79% |
Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spinnoff: SpørreundersøkelseJa, jeg unngår det selvsagt og prenter det inn i ungene. Vi har i tillegg lagt oss til en tradisjon med pepperkaker, julebrus, klementiner og annet julegodt 1. desember, for å markere starten på julemåneden.
![]() |
#22 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Spinnoff: Spørreundersøkelse:spiser pepperkaker:
![]() |
#23 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Spinnoff: SpørreundersøkelseJeg er ganske så streng med meg selv, og dertil også ungene, og unngår veldig bevisst typiske juleprodukter før vi har entret desember ja; spesielt julebrus er fy-fy før 1. desember!
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff: SpørreundersøkelseI hvert fall julemarsipan. Og påskemarsipan. Marsipan generelt sett faktisk. |
![]() |
![]() |
#26 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Jeg PRØVER å unngå det. Med unntak av klementiner. De har jeg begynt på allerede.
![]() |
#27 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Med unntak av klementiner, så venter jeg til 1.desember før jeg gyver løs på julegodiset iallefall. Smaker noe før, men da med snev av skam
![]() |
#28 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spinnoff: Spørreundersøkelse
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Selvsagt ikke. Jeg nyter førjulstiden så tidlig jeg kan for å få med meg mest mulig. ELSKER førjulstiden og kan godt begynne nå i oktober jeg.
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Hvor er alternativet hvor man venter til julaften? |
![]() |
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Klementiner og appelsiner er ikke julevarer forøvrig - de spises etter sesong hos oss. Nøtter også. Men det er bare til jul vi søpler med å skrelle nøttene selv da. |
![]() |
![]() |
#32 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Jeg tror ikke jeg spiser så mye typiske juleting. Jo, den ene sorten julekaker som jeg lager, den kan jeg spise masse av! Bortsett fra de kakene spiser jeg stort sett som vanlig i jula. Liker ikke de feite påleggstypene, men spiser gjerne mer av pålegg som laks og roastbiff. Uten ar det er typisk julemat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Nei, det er jeg ikke opptatt av. Her konsumeres julemarsipan, pepperkaker, og julebrus vel så gjerne i november som i desember. Julemåneden inneholder så mye annet snafs (julekaker, hjemmelaget julegodteri, osv) at jeg ikke ser noen grunn til å vente med butikkgodtene.
![]() |
![]() |
#34 |
intro
|
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Jeg har ingen prinsipper i den retning, nei - kan jo ikke risikere at mine elskede Nyåkers pepperkaker blir utsolgt.
![]() |
![]() |
#35 |
Carve canem
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?
![]() |
![]() |
#36 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Juleprodukter er for meg marsipan, pepperkaker og akevitt, og ingen av de delene liker jeg, så jeg klarer glatt unngå å konusmere det.
![]() |
#37 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Ja, vi unngår det.
![]() |
#38 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Jeg koser meg med juleprodukter enten det er oktober eller desember.
![]() |
#39 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?
![]() |
![]() |
#40 |
Carve canem
![]() Sv: Spinnoff: Unngår du å konsumere juleprodukter før desember?Er klementinene gode nå?
![]() |
![]() |
|
|