Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

True Blood

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 10:24   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: True Blood

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det blir så lite troverdig, at jeg synes det blir ganske teit egentlig.
Twilight er jo også noe i samme sjanger, men helt annerledes allikevel. Twilight er jeg helt hekta på, men True Blood utgår med høye kneløft

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Bla. synes jeg bare hoggtenner er blæh nå etter Twilight, så bare DET gjør at jeg synes True Blood er teit. Nei, det var ikke noe for meg, og jeg ELSKER Twilight.

Ja, for flying og å kunne forandre seg til ulver er schikkeli' troverdig!

Hoggtenner er faktisk mye mer troverdig, i og med at mange mennesker har det, hvertfall antydning til det.

Jeg syns Twilight er ganske dårlig teenage-angst, flatt og med lite dyblde. True Blood har flere lag og dybde i massevis.

Men jeg tror nok du har rett i at hvis man elsker Twilight, så er ikke True Blood noe for deg. Det eneste likhetstrekket er vampyrer, de er jo langt i fra sammen sjanger.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.