|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Sier ordet knekkebrødstenger deg noe?Jeg lurer på hva det heter, sånne "knekkebrødstenger", slike pinner av tørket mel med salt og krydder. Jeg kom plutselig på at det ville jo være genialt å lage noen slike med hvitløk og krydder i glutenfri variant, men jeg finner altså ingen oppskrifter å modifisere, for google skjønner ikke hva jeg mener når jeg skriver knekkebrødstenger.
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Sier ordet knekkebrødstenger deg noe?Jah, Grissini! Akkurat det var det jeg tenkte på!
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sier ordet knekkebrødstenger deg noe?Grissini ja. De med parmesan er gode. Og de med pizzasmak.
![]() |
#10 |
Etylbarbital
![]() Sv: Sier ordet knekkebrødstenger deg noe?I bloggen til Marie Friis finner du en god grissinioppskrift:
![]() |
#11 |
Øyboer
![]() Sv: Sier ordet knekkebrødstenger deg noe?Grissini med hvitløk og basilikum er en hitt i matboksen her i huset. Han stinker hvitløk hele tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Sier ordet knekkebrødstenger deg noe?Du får kjøpte glutenfrie grissini hos bl.a. Ultra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Øyboer
![]() Sv: Sier ordet knekkebrødstenger deg noe?Ultra meg her og Ultra meg der.. når får vi Ultra til Bergen da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Live and let live
|
![]() Sv: Sier ordet knekkebrødstenger deg noe?Takk Veronal.
Men jeg går ut i fra at den er med hvetestivelse og eller melk i? Jeg må ha naturlig glutenfritt og melkefritt.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 15-10-09 kl 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|