|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke mulig å montere et bakovervendt sete oppå et integrert bilsete sant?Føler meg litt dum nå men jeg vil være helt sikkert. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lett rørt
|
Sv: Det er ikke mulig å montere et bakovervendt sete oppå et integrert bilsete sant?Når det integrertesetet er slått opp, som på bildet, er det da noen form for låsingsmekanisme som gjør at det holder seg der?
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Sv: Det er ikke mulig å montere et bakovervendt sete oppå et integrert bilsete sant?Det står helt fast. med låsemekanisme ja. Jeg prøvde faktisk å ta ned sete mens TWE var montert oppå. Fikk det ikke til for jeg tror det må være uten trykk på for å i hele tatt få slått det ned igjen. Det er jo godkjent som barnesete. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lett rørt
|
Sv: Det er ikke mulig å montere et bakovervendt sete oppå et integrert bilsete sant?Hvor dårlig beinplass er det snakk og, og hvor langt skal dere kjøre?
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Sv: Det er ikke mulig å montere et bakovervendt sete oppå et integrert bilsete sant?Er snakk om 3cm fra sete til ryggen.. men tar jeg av skoene hans så sitter han med krysset bein. Går fint det. |
|
|
|
![]() |
|
|