Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilket antrekk til årets julebord?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-09, 07:41   #41
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?

Tja, på jobben min har vi utsatt julebordet til januar, og da må det bli et antrekk som kan drikkes i! Dansing blir det bare på bordet så kjolen blir ikke rød!
Ellers er det vel en kveld på et av byens hoteller med julebord og show med far jobb. Da er det rom for litt mer glitter og glam, men jeg har sikkert noe fra i fjor jeg kan bruke.

Gammel 13-10-09, 08:57   #42
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har sett meg ut en kjole på Zara. Kort-kort. Men fin-fin.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 09:35   #43
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Jeg finner mange fine kjoler jeg kunne tenkt meg i butikkene for tiden, men synes de fleste blir litt i korteste laget til meg. Jeg er litt lang i overkroppen, og da blir korte kjoler korte.

Så jeg ender vel opp med den lille sorte fra i fjor.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 09:38   #44
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal ha på meg en rød kjole, med svarte "tynne ruter" på, på en måte. Den er knekort og skrått oppover. veldig tøff. Svarte støvletter skal jeg ha. Åh, jeg gleder meg.

Gammel 13-10-09, 09:39   #45
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg nettopp funnet ut at vi skal på Klosteret på julebord.
Får vel se om jeg har eller butikken har en liten sort en tenker jeg.

Gammel 13-10-09, 09:43   #46
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Sånn siden du spør om inspirasjon: Jeg synes Vanessa Rudjord sa det så bra en gang, at man måtte slutte å prøve å matche bordpynten på julebord. Grønne og røde kjoler var fyfy. Så vet man det, om man skulle bry seg om sånt.

Jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg, men nå fikk jeg veldig lyst til å velge noe rødt eller grønt, kjenner jeg.

Gammel 14-10-09, 22:16   #47
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vet ikke ennå, men jeg finner noe gammelt i skapet. Kjolen til Monsoon var forresten kjempefin!

Gammel 15-10-09, 19:56   #48
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må ut på kjolejakt, er kanskje greit å starte først som sist.

Regner med at det blir litt enklere i år når jeg sklir inn i en str. 38/40.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 20:44   #49
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

fant en fint svart blonde kjole for 199kr. fra Cubus
ups.. fikk 25% rabatt for å meldeg min email

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.