|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Tja, på jobben min har vi utsatt julebordet til januar, og da må det bli et antrekk som kan drikkes i! Dansing blir det bare på bordet så kjolen blir ikke rød!
![]() |
#42 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Jeg har sett meg ut en kjole på Zara. Kort-kort. Men fin-fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Jeg finner mange fine kjoler jeg kunne tenkt meg i butikkene for tiden, men synes de fleste blir litt i korteste laget til meg. Jeg er litt lang i overkroppen, og da blir korte kjoler korte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Jeg skal ha på meg en rød kjole, med svarte "tynne ruter" på, på en måte. Den er knekort og skrått oppover. veldig tøff. Svarte støvletter skal jeg ha. Åh, jeg gleder meg.
![]() |
#45 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Nå har jeg nettopp funnet ut at vi skal på Klosteret på julebord.
![]() |
#46 |
intro
|
![]() Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?
Jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg, men nå fikk jeg veldig lyst til å velge noe rødt eller grønt, kjenner jeg.
![]() |
![]() |
#47 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Vet ikke ennå, men jeg finner noe gammelt i skapet. Kjolen til Monsoon var forresten kjempefin!
![]() |
#48 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?Jeg må ut på kjolejakt, er kanskje greit å starte først som sist.
![]() |
#49 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?fant en fint svart blonde kjole for 199kr. fra Cubus |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|