Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 19:49   #101
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Nok en never-Cæsar melder seg!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 19:51   #102
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fordi en må på en måte må ha sett en episode for å se med sine egne øyer at det virkelig er søppel, så tilstår jeg, har sett 1 episode med Helvetes Cæsar.. Og noen høøyst ufrivillige klipp borte på besøk. Men det er jamensmeg alt!!

Gammel 15-10-09, 19:52   #103
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sett på Cæsar I sin spede ungdom vel og merke.
Men eldste har ei venninne som har fulgt med på det i mange år. De er 11 år. Det er flaut det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 20:09   #104
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Hotel Cæsar ser jeg ikke på,syns ikke noe om den.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 20:12   #105
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Av slike serier som "alle" liker har jeg ikke likt frustrerte fruer, Sopranos og den begravelsessaken. 6ft under eller noe sånt?

Gammel 15-10-09, 20:56   #106
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Var det i den tråden om FP om 40 år noen skrev at da hadde vi endelig lært oss å sette pris på Med hjartet på rette staden.

.

Måtte det aldri skje!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 21:05   #107
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har da en trilliard serier og shows jeg aldrialdri kommer til å se, House og Idol, f.eks. Men av serier som jeg egentlig burde like og ikke gjør ... hm. Ofte er det snakk om at jeg liker det i starten og mister lysten underveis når det blir mye vanntråkking. Der har vi Lost og 24, f.eks. Jeg er også veldig spent på andre runde av Damages.

Jeg hadde også et hat/elsk-forhold til Carnivale på slutten, da det tok helt av. Det samme med Twin Peaks i sin tid. Kanskje jeg rett og slett er easily bored.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 21:37   #108
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt av Tore Ryen utgår.
Hotel Cæsar
Lost
The wire
House
Med hjartet...
Gilmore Girls.

Egentlig følger jeg ikke fast med på noe, ser på what ever som går om tirsdagen av gammel vane, men det er ingen krise om jeg ikke får med meg en episoden av Greys eller fruene.
Fulgte med på Seinfeld (hvordan kan noen ikke like den? ) Friends og Sex og Singelliv en gang i tiden også.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 21:46   #109
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frustrerte fruer, Greys, Judging Amy, Sopranos. Jeg innbiller meg at det har gått en annen sykehusserie jeg ikke har likt (jeg tenker ikke på House), men husker ikke helt. Jeg husker jeg likte Ally McBeal da den serien først kom, men etter hvert gjentok den bare seg selv og ble bare teit.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 00:12   #110
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jentungen ser på en serie jeg overhodet ikke takler, "Ugly Betty". Det er bare noe med "Seinfeldt, "Friends", "Sex and the City" og andre serie om unge, urbane, moteriktige, fremadstormende, overfladiske single New Yorkere jeg ikke klarer like.
Også liker jeg ikke sit-com's pr definisjon.

Gammel 16-10-09, 00:21   #111
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lost. Lost me etter 1. sesong.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 00:25   #112
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sex and the city
- hva er greia?

Gammel 16-10-09, 00:29   #113
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg liker ikke Frustrerte Fruer (altfor mye fjas og tull), 24 likte jeg heller ikke (uvisst hvorfor, jeg kom bare aldri inn i greia), Prison Break liker jeg heller ikke og definitivt ikke Lost.

Jeg elsker House.

Signerer her! Helt enig med Blondie.

Må bare tillegge Grey`s
(bortsett fra de spøkelsetingene til I- så utrolig irriterandes)

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 00:32   #114
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Glamor, hotell Cæsar, I gode og onde dager.. finnes mye dritt på tv, fatter ikke at folk har tålmodighet til å se sånt. Jeg blir omtrent av to sekunders glimt av slikt. Nei, jeg tuller ikke.

Gammel 16-10-09, 08:10   #115
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er egentlig en serie-junkie, men det er allikevel mye jeg aldri ville sett igjen, som CSI, The Wire, Prison Break, 24 og what not av amerikansk krim. Britisk krim derimot...

Gammel 16-10-09, 08:22   #116
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens jeg får spader av britisk krim.

Gammel 16-10-09, 08:55   #117
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger krim! Britisk krim er jo i tillegg (ufrivillig) morsom. Flubby minnet meg på at jeg heller ikke takler Ugly Betty. De har overdrevet henne sånn at jeg får helt spader.

Gammel 16-10-09, 10:03   #118
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Mens jeg får spader av britisk krim.

Jeg også. Og supper.. For mye intriger, kliss og drama er suppe.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 10:13   #119
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Noen serier er ikke for meg, fordi jeg ikke er glad i veldig kompliserte ting, som byr på frustrasjoner.

- Lost
- Ugly Betty
- Frustrerte fruer
- 24

er noe av det jeg ikke har sett. Jeg følger ikke med på Cæsar og lignende, og ser generelt lite på tv fast. Jeg ser "Singing Bee" og "Jakten på kjærligheten" som jeg tar opp, samt X-faktor og Skal vi danse. Ellers ser vi helst tv-serier i sin helhet på dvd.

Nå er jeg dog den typen som virkelig dyrker seriene jeg liker:
- the Office
- House
- Criminal minds
- Californication

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 10:18   #120
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg digger krim! Britisk krim er jo i tillegg (ufrivillig) morsom.

Ikke ufrivillig - veldig kalkulert (og søtt og morsomt, synes jeg).

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.