|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sunwing eller Blue Village?Vi vurderer å dra på ferie sammen med et vennepar neste sommer. De vil reise til Blue Village steder, jeg har hørt her at flere har bedre erfaringer med Sunwing. Jeg har tidligere bare vært på Blue Village (to ganger) og er sånn passe fornøyd. Når det gjelder sted, så er det også nokså åpent; uansett en ren badeferie. Jeg er opptatt av at det skal være god mat på stedet, men det er ikke nødvendigvis knyttet til hotellets mat. Barna er i alderen 3-7 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?Jeg synes Sunwing er et mye bedre konsept enn Blue Village. Så vidt jeg har forstått så eier Ving sine Sunwinghotell mens Star Tour ikke eier sine Blue Village steder. Jeg synes også at barnekonseptet til Sunwing er bedre enn Blue Village sitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?Hva er det med sunwing som er bedre enn blue village da? Jeg har fått med meg at "alle" mener det. Jeg har prøvd begge, men jeg likte blue village best, men det kan ha med tid og sted og situasjon å gjøre.
![]() |
#4 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?vi har vært på Sunwing Resort og spa Side Beach. Vi stortrivdes der
![]() |
#5 |
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?
Jeg vet ikke hva det er, jeg har sikkert vært uheldig med det stedet jeg var på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
maler
|
Nei, jeg hører jo "alle" si at sunwing er best, så vi har bestilt der til neste sommer. Vi prøvde sunwing for mange år siden da vi hadde veldig små barn, og da var vi mellomfornøyde, det var helt greit, men det var nok litt utenom sesong for god underholdning etc. Mens vi var fornøyd både med underholdning og i det hele tatt på star tour, det eneste er at barna våre ikke fikk plass på barneopplegget så vi måtte aktivisere dem hele tiden selv.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?Vi liker Sunwing helt klart best!
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?Takker for svar, men jeg lurer fortsatt på hva som er så mye bedre. Er det bedre hoteller, bedre opplegg for barna, bedre mat, bedre beliggenhet etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
I farta!!
|
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?Ein ting me syns er bedre med Sunwing er at det ikkje er bestilling av lollo og bernie klubb på forhånd slik det er med bamseklubb på Star tour. På sunwing kan ungane bli med på det dei vil, berre å bestille dagen før. Veldig kjekt i og med at me har ungar som ikkje vil bli med på alt mulig.
![]() |
#10 |
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?Jeg synes hotellene til Sunwing er finere, maten bedre, renhold bedre, bedre barneopplegg, bedre beliggenhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?På Sunwing er det jo de samme resturantene/meny på alle Sunwing. La Tasca og Fino.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Jeg underskriver denne. Beliggenheten på Sumwing-anleggene er nesten uten unntak bedre. Maten er vellaget og god og barne-konseptet er fabelaktig. Det er veldig tilrettelagt for hele familien.
![]() |
#13 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?Jeg synes det var fryktelig mye mas på Blue Village. Hele tiden noe som skulle foregå, høylydt og støyende. Grøss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?Hei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har vært på Sunwing Sandy Bay i midten av juni, og jeg tenkte ikke engang tanken på at det var kaldt i vannet i bassenget. Temperaturen lå i underkant av 30 grader i lufta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?Tusen takk! Har sjekket litt forskjell ifht Mallorca blant annet, hvor vanntemp er 21 i juni mot 24 på Kypros. Var du fornøyd med senteret forresten??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?Var på Kypros for mange år siden og husker at det var langgrunt og fint å bade...På Kreta er bading risikosport pga store bølger...så det ble bare basseng på poden...og det ble litt kjedelig...vi liker oss på stranda også....Mallorca var fint, men det lukter så ille(kloakk) så dit orker vi ikke igjen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?Kan noen forklare hvordan jeg legger inn spørsmål her??? Helt grønn her visst... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?Vi har vært både på Sunwing og Blue Village. Vi trivdes best på Sunwing og har bestilt ny sunwing-ferie til sommeren.
![]() |
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Sunwing eller Blue Village?Er Alexandra Beach på Kreta et Sunwing-hotell? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|