Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Voksi Urban - er den bra?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 20:58   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Voksi Urban - er den bra?

Dere som har den - er dere fornøyd?

Vi lurer litt på å kjøpe en VU-pose til Mountain Buggy`n, passer den i den vogna?
Fra før har vi EasyKid/EasyGrow og er storfornøyd, men for å slippe å drasse den frem og tilbake fra barnehagen, så trenger vi en pose til.

Ser også Igloo Troller-posen, men den er jo helt lik VU.
Se her;

HTS Voksi leverer Iglo Troller til Rudo Helgesen AS . Iglo Troller er et privat brand av Voksi Urban. Forskjellen på Iglo Troller og Voksi Urban er at sømmene på Iglo Troller går rett over, mens de går i bølger på Voksi Urban. I tillegg selges ikke Troller med pingvinpute og pingvinglidelås. Vi mener derfor at vi kan si at Voksi Urban også er testvinner (se Foreldre og Barn nr. 1 - vinterposetest).

Vi gjør oppmerksom på at Rudo Helgesen AS i sine salgsargumenter sier at Iglo Troller er samme pose som Voksi Urban. Rudo Helgesen AS har 3 butikker i Oslo hvor man kan få tak i Iglo Troller.

Så, va tycks?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 21:00   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Voksi Urban - er den bra?

Jeg kan ikke bidra vedr. Troller, men kan synge ut at vi er meget fornøyd med Voksi Urban!

Gammel 15-10-09, 21:07   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Troller er samme posen, A.

Men du - det følger med forlengerledd på VU?
Syns eeegentlig den har litt kjedelig farger (vi har brun vogn), men får se på dem i virkeligheten først.

Gammel 15-10-09, 21:10   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det følger med både kort og langt lokk til posen ja! Har de ikke kommet med nye farger nå da? Mener å ha sett bl.a rosa i ny kolleksjon. Den turkise synes jeg forøvrig er lekker, foruten den brune som vi har!

Gammel 15-10-09, 21:11   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Joda, ny farge: http://www.babyplaneten.no/productde...p?product=1592

Gammel 15-10-09, 21:12   #6
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Hallelujah, den er minminmin. Takk!!!

Gammel 15-10-09, 21:16   #7
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Men - passer den i OTH/MB?

Gammel 15-10-09, 21:17   #8
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Joda, ny farge: http://www.babyplaneten.no/productde...p?product=1592

Kjekt å vite, jeg er selv forhandler, men har ikke fått noe skriv om ny farge. Synes denne var fin

Gammel 15-10-09, 21:19   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Men - passer den i OTH/MB?

Ja, det vil jeg tro med nokså stor sikkerhet - passer i EW, Bugaboo og Teutonia som jeg har prøvd, så OTH er neppe noe unntak!

Gammel 15-10-09, 21:27   #10
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Thank you.

Gammel 15-10-09, 21:33   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefornøyd og den passer finfint i oth.

Gammel 15-10-09, 22:00   #12
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

På vår VU ble glidelåsen ødelagt ved 2 gng:s bruk. Det gikk helt greit med reklamasjonen, fikk velge mellom ny pose eller pengene tilbake.
Jeg kjenner jeg er litt skeptisk til den posen, for det første gikk jo glidelåsen i stykker og for det andre synes jeg den er litt for tykk og barnet blir varmt og svett etter å ha sovet i den. Men det er jo selvfølgelig smak og behag.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 22:57   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

På vår VU ble glidelåsen ødelagt ved 2 gng:s bruk. Det gikk helt greit med reklamasjonen, fikk velge mellom ny pose eller pengene tilbake.
Jeg kjenner jeg er litt skeptisk til den posen, for det første gikk jo glidelåsen i stykker og for det andre synes jeg den er litt for tykk og barnet blir varmt og svett etter å ha sovet i den. Men det er jo selvfølgelig smak og behag.

Det siste tror jeg har litt med hvor man bor å gjøre. Jeg er mer skeptisk til om den er varm _nok_ når det blir skikkelig vinter. Selv om jeg tror den er det.

Gammel 15-10-09, 23:14   #14
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Både Mini og tvillingene sov godt i UV i fjor vinter og de var aldri klamme (i motsetning til T2H posene). Dessverre passer ikke selehullene noe særlig i MB. Lurer på hvilken vogn de har tatt mål etter, for hullene er helt på bærtur. Jeg har løst det med løse vognseler. Det er dessuten mye lettere å ta posene inn ved bare å klipse av selene, enn å tre av alle de integrerte selene i vogna.

Gammel 15-10-09, 23:44   #15
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg er kjempefornøyd med den posen! Føler virkelig at jeg fikk valuta for pengene, og det er jo en fin ting!

Passer forresten veldig fint i OTH!

Gammel 15-10-09, 23:49   #16
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan får du den til å passe? Regner med at du mener den korte delen. Med den lengste er helt på tryne.

Gammel 15-10-09, 23:59   #17
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Vi har oransje VU og er veldig fornøyd.

Gammel 15-10-09, 23:59   #18
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Hvordan får du den til å passe? Regner med at du mener den korte delen. Med den lengste er helt på tryne.

Jaha?
Jeg har TFK selv, men flere venninner som har MB og VU, og den passer fint med den lange delen også...kanskje de har tatt hull selv?

Gammel 16-10-09, 00:53   #19
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det siste tror jeg har litt med hvor man bor å gjøre. Jeg er mer skeptisk til om den er varm _nok_ når det blir skikkelig vinter. Selv om jeg tror den er det.

Ja, det har du nok helt rett i.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 20:55   #20
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Her er det kaldt nok om vinteren for en sånn pose.
Men hullene passa ikke så godt, nei - men får prøve en annen sele etterhvert om det ikke fungerer. Med den lengste delen ble posen veeeldig lang, hvertfall i MB`en. Skal se om hun klarer å ligge i den korteste delen, men tror ikke det, hun er nok rundt 90 cm.
Nydelig pose med nydelig farge. Jeg måtte bare kjøpe den råååsa i dag.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.