|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Peppy!
|
Sv: Forskjellige typer plastilina? Hvilken foretrekker du?Jeg synes plastilina fra hobbybutikker er enklere å lage figurer med, den er kraftigere på en måte. Men samtidig så får jeg senebetennelse av å kna på den, så jeg feiger ofte ut og tar play dough. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Live and let live
|
Sv: Forskjellige typer plastilina? Hvilken foretrekker du?Takk for lenken Isolde.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskjellige typer plastilina? Hvilken foretrekker du?De selger bivoksplater i forskjellige farger på Helios. De må varmes opp en del i hendene før de er medgjørlige, men figurene som lages av dem blir veldig fine.
|
|
|
#24 |
|
Fortynnet
|
Sv: Forskjellige typer plastilina? Hvilken foretrekker du?Jeg liker sånn vanlig plastilina (ikke i boks) av den typen der fargene er litt halvtransparente. Altså, man kan selvfølgelig ikke se gjennom den, men den er ikke sånn tett og kompakt i fargen, og gjerne litt mykere enn den typen som er det. Elendig forklart, men kanskje noen skjønner hva jeg mener. |
|
|
|
![]() |
|
|