Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dere som har handlet på Shopping4net

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-09, 11:02   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Dere som har handlet på Shopping4net

Hvor lang tid har det tatt før pakken kommer?
Jeg bestilte linser forrige lørdag. Og fikk leveringsbekreftelse på mandag.
At pakken da var sendt fra lager.

Nå er det lørdag og ingen pakke har kommet.

Jeg begynner jo å lure, siden posten ikke har vært så treg før.
Mener jeg husker at det sendes fra Sverige, men allikvel synes jeg dette tok litt tid.
Jeg har bestilt ting fra Sverige før, uten at det har tatt mere enn 3 dager.

*Trenger desperat nye linser*

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 11:11   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har handlet på Shopping4net

Jeg har kjøpt linser derfra i flere år. Noen ganger kommer de raskt, andre ganger tar det uvant lang tid (etter sendingsbekreftelse). I blame Posten.

Jeg har forresten noen feilinnkjøpte -2.5 Dailies, om noen vil ha dem mot porto.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 11:14   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har aldri kjøpt linser der, men en god del annet og varene har kommet veldig kjapt - kun positive erfaringer altså!

Gammel 17-10-09, 11:40   #4
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jeg shopper på den siden meget ofte, og som regel får jeg det veldig raskt. Det få gangene (bare en tror jeg) det har tatt litt lengre tid har jeg skyldt på posten.

Gammel 17-10-09, 17:15   #5
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bestilte derifra for en måneds tid siden og det tok ca 3 uker før jeg fikk linsene. Aner ikke hvor de var i mellomtiden for de ble sendt fra Sverige etter 2 dager...

Gammel 17-10-09, 17:20   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Har alltid fått etter kun kort tid.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 21:10   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestilte linser forrige fredag og fikk linser på onsdag. Kjapt med andre ord. 'Jeg tror det er Posten som er synderen når det tar tid.

Gammel 18-10-09, 10:25   #8
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Da skjønner jeg ikke helt hvor mine er blitt av.
Kan ikke spore pakken heller, den er sendt som brev.
Håper de kommer i morgen.

Takk for svar alle sammen.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.