|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
L.F.C. supporter
|
![]() Dere som har handlet på Shopping4netHvor lang tid har det tatt før pakken kommer?
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: Dere som har handlet på Shopping4netJeg har kjøpt linser derfra i flere år. Noen ganger kommer de raskt, andre ganger tar det uvant lang tid (etter sendingsbekreftelse). I blame Posten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Dere som har handlet på Shopping4netJeg har aldri kjøpt linser der, men en god del annet og varene har kommet veldig kjapt - kun positive erfaringer altså!
![]() |
#4 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har handlet på Shopping4netJeg shopper på den siden meget ofte, og som regel får jeg det veldig raskt. Det få gangene (bare en tror jeg) det har tatt litt lengre tid har jeg skyldt på posten.
![]() |
#5 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Dere som har handlet på Shopping4netJeg bestilte derifra for en måneds tid siden og det tok ca 3 uker før jeg fikk linsene. Aner ikke hvor de var i mellomtiden for de ble sendt fra Sverige etter 2 dager...
![]() |
#6 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har handlet på Shopping4netHar alltid fått etter kun kort tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har handlet på Shopping4netJeg bestilte linser forrige fredag og fikk linser på onsdag. Kjapt med andre ord. 'Jeg tror det er Posten som er synderen når det tar tid.
![]() |
#8 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Dere som har handlet på Shopping4netDa skjønner jeg ikke helt hvor mine er blitt av.
![]() |
|
|