|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fame - ikke gidd å bruk tid på denJeg så Smilefjes hadde sett Fame og synes den var pyton. Jeg beklager at jeg ikke rakk å advare - den er altså grusom og ikke verd å bruke fem minutter på. Det er så mange punkter på elendighetslisten at jeg gidder ikke å begynne en gang. Nå er i alle fall resten av gjengen advart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Fame - ikke gidd å bruk tid på denDumt da. Jeg er invitert på kino med en venninne på torsdag hun hadde lyst til å se denne. Jeg som jo aldri kommer meg på kino.
![]() |
#3 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fame - ikke gidd å bruk tid på denJeg har så lyst til å se den. Jeg tror egentlig jeg trenger hele elendighetslista. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fame - ikke gidd å bruk tid på denIngen fare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Fame - ikke gidd å bruk tid på denOm man forventer "fame-vibber" fra gode, gamle fame, så vil man vel bli skuffet - men om man ser filmen med et åpent sinn?
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Fame - ikke gidd å bruk tid på denJeg har aldri vært facinert av Fame, men nå er jeg i hvert fall helt sikker på at jeg ikke skal se den selv i et anfall av nostalgi.
![]() |
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Fame - ikke gidd å bruk tid på denJeg kan ikke annet enn å signere HI. Så den ganske spontant fredag kveld, av mangel på noe annet å gjøre og det hele var en gedigen, rotete skuffelse!!!
![]() |
#8 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Fame - ikke gidd å bruk tid på denHmmm... Jeg har lovet niåringen at vi skal se den sammen. Er den like elendig sett fra en niårings ståsted? En niåring som er over gjennomsnittet opptatt av musikk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Fame - ikke gidd å bruk tid på denJeg kan nevne noen ting: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fame - ikke gidd å bruk tid på denThanx. Tror jeg skal ta rådene deres til efterretning og droppe filmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Fame - ikke gidd å bruk tid på den
Har man lovet så har man lovet. Det er sikkert bra nok for en 9-åring, og spesielt om hun har lyst til å se den selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Fame - ikke gidd å bruk tid på den
Jada, jeg bryter ikke et løfte, men noen ganger kan man forhandle seg bort fra det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Fame - ikke gidd å bruk tid på denFjortisene mine i 10. klasse synes den var SÅÅÅÅÅÅÅ fin. Masse kjekke gutter og greier. Jeg er litt usikker på om jeg skal høre på hva de mener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Fame - ikke gidd å bruk tid på denHehe, jeg skrev et annet sted at filmen kommer til å ha sine fans uansett, nettopp på grunn av alle de søte guttene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Fame - ikke gidd å bruk tid på denTakk for advarselen!
![]() |
#17 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Fame - ikke gidd å bruk tid på denNei, jeg vil tørre å påstå at DD2 er 10 x bedre enn nyversjonen av Fame ...
![]() |
|
|