Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjendiser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-09, 09:11   #41
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjendiser

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De få gangene jeg sikkert kan bli fnisete og stotrete har det egentlig lite med kjendisstatus å gjøre, men mer med at jeg er så utrolig imponert av dem og det de driver med. Jeg har blitt likedan rundt et par fullstendig ukjente professorer.

Helt sant. Jeg har det litt sånn når jeg møter politifolk og lærere, faktisk.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 09:11   #42
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også hatt en hit & run med krompen. Jeg holdt på å dytte ham baklengs ned trappa på headon etter at han tråkket på meg.

Jeg ser det for meg.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick

De få gangene jeg sikkert kan bli fnisete og stotrete har det egentlig lite med kjendisstatus å gjøre, men mer med at jeg er så utrolig imponert av dem og det de driver med. Jeg har blitt likedan rundt et par fullstendig ukjente professorer.

Eh, der kjenner jeg meg nok litt igjen. Jeg har en egen evne til å få fjortisfølelsen av menn som er ekstremt musikalske, for eksempel. Eller er en god foreleser eller veileder. Eller kjekke politimenn.

Gammel 18-10-09, 10:38   #43
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har også hatt en hit & run med krompen. Jeg holdt på å dytte ham baklengs ned trappa på headon etter at han tråkket på meg. Moren til venninnen min i USA blir fulstendig fnisete og rar når jeg forteller at jeg har møtt både politikere, prinsesser og prinser på byen opptil flere ganger, og at det er relativt normalt i Oslo. I USA er det fullstendig usannsynlig.

Hehe - jeg har også dulta borti krompen på Headon en gang - i kø for å kjøpe øl. Det var ingen fare for at noen skulle ramle, altså, jeg bare kom til å skumpe borti ham som sto foran meg. Jeg sa unnskyld og så at det var krompen da han snudde seg.

Moren min holdt forøvrig på å kjøre ned gamlekongen på ski i marka. Hun klarte ikke stoppe i bunnen av bakken ned mot Tryvann, datt eller satte seg ned rett før hun kjørte inni beina på en kar. Da hun så opp var det kongen sjøl. Han tok det med et smil, mens hun var aldri så lite flau. Tror ikke hun fikk sagt noe som helst.

Gammel 18-10-09, 13:56   #44
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har møtt en god del kjendiser i jobbsammenheng, og det har vært helt uproblematisk. Har derimot kolleger som har gått helt i fistel og blitt ekstremt fnisete.
Det som er mest pinlig for min del er når jeg møter en kjendis og hilser som om det var en gammel perifer bekjent, før jeg noen sekunder senere innser at det faktisk ikke er noen jeg kjenner personlig.

Gammel 18-10-09, 14:15   #45
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Wenche Foss hilste på meg da jeg møtte henne på gata. Hallo, kvitret hun. Jeg ble så flau at jeg bare nikket og smilte.
(og det var til meg, for det var bare oss to der )

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 15:30   #46
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg oppfører meg normalt, og bryr meg ikke om at de er kjent for verken det ene eller andre. Har flere ganger hatt kjente fjes innom jobb, men de får ikke annerledes hjelp enn andre.

Men, et par norske idrettsstjerner har sett litt rart på meg, når jeg har spurt etter navnet Ene ble skikkelig fornærmet, til og med

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 16:11   #47
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det er en kjendis jeg liker, klarer jeg ikke å la være å smile til han/henne. Hvis det er noen jeg ikke liker, så kikker jeg bare litt ekstra.

Kjenner også en av Norges største kjendiser - han har vært gift med et familiemedlem. Han er såpass liketil at det i grunnen har vært som å skravle med hvem som helst i familieselskaper o.l.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 17:26   #48
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg ville nok oppført meg naturlig tror jeg, men det er klart at jeg hadde blitt litt usikker på hvor mye jeg skulle prate om "kjendisen" til kjendisen. Det blir jo litt rart å ikke nevne det h*n er kjent for etc.

Gammel 18-10-09, 18:05   #49
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*innser at jeg har møtt veldig få kjendiser*

Gammel 18-10-09, 20:08   #50
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Oh, jeg kom på en kjempeflau episode.

Jeg var på en eller annen fest og opplevde et gledelig gjensyn med en jeg var sikker på jeg kjente godt. Litt sånn "Neimen! Halla! Lenge siden! Hvordan går det? Hva gjør du om dagen?"

Hvorpå det litt uti samtalen demret for meg hvorfor han muligens ble litt vel overrasket. Det var Lars Joakim Ringom, første vinner av norske Big Brother.

Jeg var sikker på at jeg kjente ham fra lenge siden. Folkehøgskole eller noe.

Det hører med til historien at han etterhvert ble like bedugget som jeg var, og lo masse av misforståelsen.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 20:14   #51
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MinaX fram til 20-årsalderen gjorde som Kanne. Få autograf, og gjerne prøve å ta på de også (jeg har tatt på Märtha ). Nå bare smiler jeg bredt og hilser. Sikkert ikke så mye mindre corny nå.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 20:17   #52
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

MinaX fram til 20-årsalderen gjorde som Kanne. Få autograf, og gjerne prøve å ta på de også (jeg har tatt på Märtha ). Nå bare smiler jeg bredt og hilser. Sikkert ikke så mye mindre corny nå.

Kanne har aldri bedt om en autograf i hele sitt liv. Jeg tullet. Jeg prøver selvfølgelig å virke helt uberørt.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 20:25   #53
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke møtt så mange kjendiser at det gjør noe. Og de få gangene jeg har gjort det har jeg ligget lavt i terrenget; tenkt at de nok får så mye oppmerksomhet til vanlig at de ønsker litt fred på privaten - sånn som folk flest. Dessuten vil jeg gjerne ha oppmerksomhet selv også.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 20:25   #54
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Kanne har aldri bedt om en autograf i hele sitt liv. Jeg tullet. Jeg prøver selvfølgelig å virke helt uberørt.

Jeg derimot var notorisk.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 20:27   #55
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er dessuten helt håpløs på å kjenne igjen folk. Jeg stoppet Wenche Myhre på Karl Johan etter at jeg hadde flyttet til Oslo; jeg var sikkert på at hun var en av min mors venninner. Det var noe kjent lissom...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 21:00   #56
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg er dessuten helt håpløs på å kjenne igjen folk. Jeg stoppet Wenche Myhre på Karl Johan etter at jeg hadde flyttet til Oslo; jeg var sikkert på at hun var en av min mors venninner. Det var noe kjent lissom...

Det har hun sikkert opplevd mange ganger.

En kollega av meg stoppet nyhetsankeren i tv2 og var helt sikker på at de hadde gått i klasse på barneskolen. Dette til tross for at hun var mye eldre enn ham

Jeg vet ikke hvordan jeg ville reagert om jeg traff en vanlig norsk kjendis på gaten, men hadde Brad Pitt dukket opp hadde jeg sannsynligvis gått fullstendig av henslene

Gammel 18-10-09, 21:04   #57
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen min var på butikken en gang hvor det var en kjendis. (Det skjer svært sjelden her i byen.) Så var det en annen som så henne og ble helt forundret og roper ut i hele butikken: "JAMEN, jeg så deg jo på tv for FEM MINUTTER SIDEN! Hallo?"

Gammel 18-10-09, 21:09   #58
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer litt an på.
I helgen, f.eks., så var mannen bak musikken til "Kometkameratene" invitert til samme fest som jeg var på. (Jeg har festet med ham før, altså.)
Han skal være glad han ikke kom, for den helsikes sangen har det med å feste seg til hjernen og det hadde jo vært en once-in-a-lifetime til å kverke komponisten!

Gammel 18-10-09, 22:17   #59
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det er en kjendis jeg respekterer later jeg som jeg ikke vet hvem det er for å la personen være i fred.

Hvis det er en kjendis jeg ikke respekterer like mye later jeg som jeg ikke vet hvem det er for å ikke anerkjenne kjendisstatusen.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 22:20   #60
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, er det noen som HILSER på kjendiser de møter, sånn tilfeldig ellr på gata, liksom?

Det gjør man jo rett som det er, i Oslo i hvert fall. Til og med jeg, som ikke kjenner igjen mange av dem...

Men av og til møter man dem jo på fest, i jobbsammenheng eller med venner, og da vil det jo være litt unaturlig å "la dem være i fred".

Jeg svarte i hvert fall ut fra når man MØTER kjendiser på "ordentlig", altså i en sammenheng der det er naturlig å prate sammen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.