|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sex og singelliv1. Tror det er vanlig å ha forskjellige sexpartnere ja. Ikke nødvendigvis ONS, men en og annen partner, som ikke introduseres eller klassifiseres som noe annet enn "kompis". |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Sex og singellivJeg TROR kanskje de fleste er mer seriemonogame enn at de "ligger rundt", men ANER egentlig ikke.
![]() |
#26 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Sex og singellivDette er ikke helt mitt bord, men single bekjente prøvekjører før de gjør noe mer ut av en flørt, og det er slett ikke horete å ta med seg menn hjem fra byen. Verden har gått videre - i alle fall for oss damer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sex og singelliv1. Jeg har vært ordentlig voksen og singel (dog barnløs). Da har man sex med folk ettersom det passer. Ikke nødvendigvis bare med folk du har tenkt til å innlede forhold til. Jeg fikk i sin tid et solid hore-stempel på NM; uten at jeg på noen måte føler at det passer på meg.
![]() |
![]() |
#28 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Sex og singelliv
![]() |
#29 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Sex og singellivEr det lov å svare at man egentlig ikke bryr seg om andres sexliv? Men at man håper at de fleste har et avklaret forhold til dette å ikke introdusere pulekompiser eller ONS eller ny type/dame for barna før det viser seg å være seriøst.
![]() |
#30 |
Guardian of the galaxy
|
Det er elvsagt lov å svare det. Men det hjelper meg ikke i å finne argumenter om sier at kompisen min tar feil og jeg har rett.
![]() |
#33 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Sex og singellivNår man svarer nei, nei, tja nei. Så hjelper det ikke at man er enig.
![]() |
#34 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men er du representativ for den single delen av befolkningen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Originala
|
![]() Sv: Sex og singelliv1: Jeg tror det er mest vanlig å ikke ha sex før man finner/treffer noen som man kan vurdere som framtidige partner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Sex og singellivForøvrig så tror jeg at horestempelet lever i aller beste velgående hos en del menn. Litt sånn hore og madonna-opplegg. De vil ikke ha horen annet til et knull, skal det være noe å satse videre på så bør hun knipe igjen på iallfall 2-3 dater.
![]() |
#37 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#39 |
fri
|
![]() Sv: Sex og singellivKanskje litt utenom det du spør om, men jeg har inntrykk av at folk er mer opptatt av og nysgjerrige på hva godt voksne single folk gjør, enn hva yngre folk gjør. Nå bor jo ikke jeg lenger i Oslo, så det har nok også noe med at det er veldig lite og gjennomsiktig her. Men jeg er ganske sjokkert over hvor fort rykter går, og man kan ikke gå på kino eller ustilling med noen av det andre kjønn uten at de regner med at det er hanky panky på gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Metallica!!
|
Altså det var svaret mitt på den første problemstillingen.
![]() |
|
|