|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Originala
|
![]() Sv: KjendiserJeg skal tilstå at jeg i mine yngre dager har vært fjåsete sammen med enkelte kjendiser. :kremt: Men jeg fikk fine komplimenter og alt, så det var greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Sv: KjendiserJeg tror ikke jeg har starstruck-genet, jeg møtte nr. 1 på den Internasjonale Laminerte Listen min i sommer, men dette var da i jobbsammenheng, og gleden over å se ham up close gikk fort over. (Dog hadde det muligens vært litt annerledes om settingen hadde vært en annen.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
♡
|
![]() Sv: Kjendiser
Hvis noen hadde kjent meg igjen fra Showbiz på gata hadde jeg blitt stolt jeg.
![]() |
#64 |
Off the map.
|
Tror hun pleier å gjøre det, for alle kjenner jo henne. Hun hilste og kvitret på meg utenfor Hotell Norge i Bergen for noen år siden.
![]() |
#65 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: KjendiserJa, det har skjedd meg også. Hvis man oppnår øyekontakt med henne (og det gjør man gjerne, siden man tross alt gjerne titter et par ekstra sekunder når man treffer henne), så hilser hun høflig og blidt. Hun er søt, da!
![]() |
#66 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: KjendiserWF er noe for seg selv. Hun er kompis med mannen min; de deler frisørstol nemlig. Og mer skal det ikke til; hun må da være noe av det mest joviale som finnes.
![]() |
![]() |
#68 |
Yes, we can!!
|
Akkurat det jeg skulle til å si.
![]() |
#69 |
Mother of Dragons
|
Jeg gjør det, når jeg ser noen som virker kjent og som jeg ikke husker navnet på så er det som oftest en pasient og da sier jeg fort hei eller noe sånt. Og jeg tror de fleste kjendiser er på samme måte, de møter så mange så de pleier å si hei tilbake.
![]() |
#70 |
Ustabil
|
Klart man hilser! Jeg, som æresmedlem i Korttidsminneforeningen, hilser på alle ansikter jeg mener å ha sett før. Så kan det hende jeg etterpå kommer på at det var legesekretæren hos fastlegen, kassadama på Prix, en venninne fra barneskolen, naboen til svigermor eller en kjendis fra TV. Jeg kan ikke ta meg tid til å plassere alle før jeg hilser. Derfor går jeg rundt i gatene som en bygdetulling, hilser på alle jeg syns ligner på noen jeg kanskje har kjent, smiler og nikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Ustabil
|
![]() Sv: KjendiserJeg har ikke tenkt over hvordan jeg oppfører meg overfor kjendiser. De gangene jeg har truffet noen, har det vært sånn der-og-da-naturlig. Man hilser, presenterer seg gjensidig, småprater. Akkurat som jeg ville gjort med hvem som helst andre. Men så har de kjendisene jeg har truffet vært ordentlige mennesker også, ikke noen primadonnanykker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Kidding, right?
|
Jeg hilser aldri på pasienter utenfor sykehuset.
![]() |
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjendiserJeg reagerer vel litt ulikt, men i det store og det hele vil jeg nok heller bli mer reservert enn plagsom, vil jeg tro.
![]() |
#74 |
Mother of Dragons
|
Jeg gjør ikke det uten at de ser ut som at de vil ha kontakt jeg heller, og jeg ser det som et brudd på taushetsplikt om jeg hilser på en pasient som er i følge med noen og som ikke gjør tegn til å hilse.
![]() |
#75 |
Kidding, right?
|
Det også. Og så kjenner jeg fader meg dem aldri igjen heller. *ansiktsblind*
![]() |
![]() |
#76 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjendiserJeg hadde synes det var litt rart hvis fastlegen min ikke hilste på meg (jeg har gått til han i mange år). Jeg tror elevene mine hadde synes det var ekstremt rart hvis jeg ikke hilste på de!
![]() |
#77 |
flisespikker
|
![]() Sv: KjendiserJeg ville stort sett bare kommet i snakk med noen jeg ikke kjente hvis noen jeg kjente presenterte meg for dem, og hvis det var en kjent person, ville jeg antagelig gjøre litt som Polyanna, være litt ekstra blid og imøtekommende, liksom, som man er på et jobbintervju eller lignende. Nå ville jeg være blid og imøtekommende om en venn introduserte meg for noen som ikke var kjendis også, altså, så kanskje jeg egentlig ikke ville oppføre meg så veldig mye annerledes med en kjendis.
![]() |
#78 |
Har tro på forbedring
|
De jeg jobber med også - for meg er vel greia at jeg ikke forteller HVOR jeg kjenner de fra, nødvendigvis.
![]() |
#79 |
frakoblet
|
Det blir jo to litt ulike ting. Leger har taushetsplikt.
![]() |
#80 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det har nok helt rett i, men det har faktisk lærere også.
![]() |
|
|