Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

J%€##"# forbanna!!!

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-09, 13:05   #21
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: J%€##"# forbanna!!!

Skummelt, hadde nok skiftet bil jeg nå, 1 gang kan skje men 2 ganger nei da er det ny.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 13:25   #22
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Så skremmende!!! Den forrige bilen vi hadde ble VELDIG varm ved setevarmer på, og en gang var vi nesten fristet til å teste hvor langt det kunen gå, men gjorde ikke det og så ble bilen stjålet, så det var ikke vårt problem lenger. Men skumle saker!

Gammel 12-10-09, 13:36   #23
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

[quote=Angelique;1872155]Har du forresten stasjonsvogn?
quote]

Nei, vi har ikke stasjonsvogn. Vi tenkte vi skulle prøve en sedan denne gangen og se hvordan det gikk. Planen er å bytte til X1 om noen år.

Gammel 12-10-09, 13:39   #24
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Absalone: Da håper jeg tyvene svei seg skikkelig i rumpa!!

Gammel 12-10-09, 14:00   #25
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Skrekk og gru.
Jeg husker jo da det skjedde forrige gang i førersetet ditt. Skjønner veldig godt at du ønsker å bytte inn bilen. Krysser fingrene for at dere kommer til en enighet du er fornøyd med.
Enda godt det gikk bra med sønnen din og dere andre.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 14:01   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Skrekk og gru.
Jeg husker jo da det skjedde forrige gang i førersetet ditt. Skjønner veldig godt at du ønsker å bytte inn bilen. Krysser fingrene for at dere kommer til en enighet du er fornøyd med.
Enda godt det gikk bra med sønnen din og dere andre.

Ja, jeg glemmer heller ikke det.

Sønnen min måtte jeg hente på skolen i 9-tiden.
Han var litt satt ut, spenningshodepine. Nå har han ADHD og blir lett litt engstelig. Skjønner at han fikk litt skrekken og ble redd. Han var ikke med første gangen, det var kun han minste.

Gammel 19-10-09, 22:03   #27
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Leser først denne nå. x 1000 altså. Ny bil, ja, og ikke samme modellen om det hadde vært meg.

Gammel 19-10-09, 22:05   #28
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Leser først denne nå. x 1000 altså. Ny bil, ja, og ikke samme modellen om det hadde vært meg.

Bilen leveres imorgen. Får leiebil uten en eneste protest, og det skulle bare mangle.
Sa ifra at diskusjonen om jeg er særlig interessert i den jeg har imorgen.
Blir spennende det ja.

Gammel 19-10-09, 22:08   #29
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Du kjøper tydeligvis bil av de samme jeg kjøper PC av. Mine to siste laptops har spontant selvantent. Er HP kjøpt opp av BMW eller er det omvendt?

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:51   #30
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Så uheldig du har vært og
Håper du får ny bil uten mer styr!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.