Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff av unge damer ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-09, 23:51   #21
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

1. Begynte med sminke - 15 år
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten - 15 år
3. Tafsing - 16 år
4. Hadde samleie - 16 år
5. Overnattet sammen med kjæresten - 16 år
6. Eksperimenterte med alkohol - 15 år
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap - 16 år

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 23:58   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Begynte med sminke: ca 13. Før det var jeg som gutt å regne og hadde ikke helt den store interessen.

2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten: Ca 14
3. Tafsing: 14-15
4. Hadde samleie: 15
5. Overnattet sammen med kjæresten: 21? Altså, jeg hadde sovet over hos andre før, men de var vel strengt tatt ikke kjærestene mine...
6. Eksperimenterte med alkohol: 13
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap: 21

Gammel 20-10-09, 00:02   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Hva er greia med å ha med kjæresten i familieselskap? Er det noen grunn til å vente med det så lenge ungen har kjæreste?

Jeg hadde aldri lyst til å ha med kjærestene mine i familieselskap, fordi jeg visste at det ikke var videre seriøse forhold. Jeg hadde helt sikkert fått godkjenning på å ta de med, altså.

Gammel 20-10-09, 00:16   #24
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var så gammel selv da jeg begynte med det meste av dette at jeg trengte dere å speile meg i i den andre tråden Husk å svar der også da! Jeg må vite om jeg er helt avleggs og gammeldags.

Gammel 20-10-09, 00:18   #25
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvorfor i all verdens skal hele familien innvolveres i fjortisforelskelser?

Der har du meg også.

Gammel 20-10-09, 16:14   #26
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=Maimor;1884743]Hvor gammel var du selv når følgende punkter ble aktuelle:[quote]

1. Begynte med sminke. Si det? Ungdomsskolen? Rundt 13 år.
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten. Nå hadde jeg min første kjæreste-kjæreste i en alder av 18 år, før det var det bare snakk om litt tilfeldig klining her og der, og det begynte jeg vel med i 14-15 års alderen.
3. Tafsing Tafsing? Kult ord Tafsing var vel også i 14-15 års alderen.
4. Hadde samleie Jomfru til jeg var 18, gitt. Hard to get, not hard to want Sparte meg egentlig til "den rette", men ofret sparegrisen for å peke nese til ei som stakk av med kjæresten min. Det var lite minneverdig, med vekt på lite
5. Overnattet sammen med kjæresten 18. Siden jeg ikke hadde noen kjæreste før det.
6. Eksperimenterte med alkohol Skal vi se. Det var vel ca 8. klasse på ungdomsskolen, det (jeg er et godt eksempel på at man kan være full og fremdeles beholde buksene på )
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap. Første kjæresten var det aldri noen som fikk treffe, andre kjæresten ble rimelig fort en del av familien iom at vi flyttet sammen etter et halvt år. Første familiedrama delte vi som 19-åringer

Konklusjon: Jeg håper at ungene mine blir like dydige som moren sin og ikke hopper i seng med hvem som helst. Men kanskje ikke at de finner Kjærligheten i like ung alder som meg. Det kan jo kanskje være kjekt å høste litt flere mannerfaringer enn det jeg gjorde. På den andre siden så håper jeg jo at de er like heldige som meg og finner Kjærligheten. Jeg er jo godt fornøyd med han jeg deler avis med, men det kunne jo vært kjekt å med litt utvidet erfaring. Som jeg nok er alt for trofast til å skaffe meg, så det toget er nok gått for min del

Gammel 20-10-09, 16:19   #27
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Begynte med sminke 12
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten 11
3. Tafsing 11
4. Hadde samleie 14
5. Overnattet sammen med kjæresten 20
6. Eksperimenterte med alkohol 14
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap 22

Nå hadde ikke jeg en ånkli kjæreste før jeg var 20, da, så det er derfor noen av svarene her kan virke litt rare ...

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 16:42   #28
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

1. Begynte med sminke
Knapt nok enda. Kanskje jeg var 13-14 år?
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten
13 år.
3. Tafsing
15 år.
4. Hadde samleie
16 år.
5. Overnattet sammen med kjæresten
16 år.
6. Eksperimenterte med alkohol
14 år.
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap
Vet ikke. Kanskje 17 år.

Gammel 20-10-09, 16:46   #29
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

1. Begynte med sminke: 12 år,da jeg begynte på ungdomsskolen.
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten: 14 år.
3. Tafsing:14 år.
4. Hadde samleie:14 år.
5. Overnattet sammen med kjæresten:14 år.
6. Eksperimenterte med alkohol: 14 år
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap:14 år.

Hvis noen lurer så var 14 år et år det skjedde mye...

Gammel 20-10-09, 17:09   #30
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er med på å øke snittet betraktelig. *ungdomstid i trosmeninghet*

Jeg begynte med sminke da jeg var 15 om ikke annet.

Gammel 20-10-09, 17:10   #31
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

1. Begynte med sminke 13 år
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten 14 år
3. Tafsing 14 år
4. Hadde samleie Nesten 16 år
5. Overnattet sammen med kjæresten 17 år
6. Eksperimenterte med alkohol 13 år
7. Hadde med/var med kjæresten i bestemors familieselskap 18 år

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 19:09   #32
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg er med på å øke snittet betraktelig. *ungdomstid i trosmeninghet*

Jeg begynte med sminke da jeg var 15 om ikke annet.

Det er jo ikke noe, det slår jeg glatt.

1. Begynte med sminke 18 år
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten 21 år
3. Tafsing 21 år
4. Hadde samleie 21 år
5. Overnattet sammen med kjæresten 21 år
6. Eksperimenterte med alkohol 20 år (Jeg var 19 første gang jeg smakte, men et glass vin hos tante kan vel neppe kalles eksperimentering )
7. Hadde med/var med kjæresten i bestemors familieselskap 21 år

Jeg var definitivt ikke med i noe trossamfunn, bare veldig sjenert og temmelig kresen. Da jeg var 21 bestemte jeg meg for at mine prektige dager var over, og ble rett og slett med en fyr hjem. Og så giftet jeg meg med ham.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 19:25   #33
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Aner meg at dette blir en pinlig foreteelse...

1. Begynte med sminke - aldri
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten - egentlig aldri det heller, men kanskje vi gjør det for gøy av og til
3. Tafsing
4. Hadde samleie - 22
5. Overnattet sammen med kjæresten - 22 (da hadde jeg jo flytta hjemmefra for lengst..)
6. Eksperimenterte med alkohol - aldri
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap - ja, 22 sikkert

Ja.. som dere skjønner hadde jeg andre ting å holde på med i tenårene.

Gammel 20-10-09, 19:29   #34
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor gammel var du selv når følgende punkter ble aktuelle:

1. Begynte med sminke - daglig da jeg begynte på ungdomsskolen
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten - sjette klasse
3. Tafsing - sjette klasse
4. Hadde samleie - 14 år
5. Overnattet sammen med kjæresten - husker ikke
6. Eksperimenterte med alkohol - 12-13 år
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap - husker ikke

Mye mye yngre enn jeg ønsker at mine egne barn skal starte med alt sammen, bortsett fra sminke. Den eldste (nå 18) har heldigvis blitt mye eldre enn sin mor før hun har debutert på alle områder, håper jeg er like heldig med de to minste

Gammel 20-10-09, 19:33   #35
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg var definitivt ikke med i noe trossamfunn, bare veldig sjenert og temmelig kresen. Da jeg var 21 bestemte jeg meg for at mine prektige dager var over, og ble rett og slett med en fyr hjem. Og så giftet jeg meg med ham.

Samme kvelden?

Gammel 20-10-09, 19:41   #36
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

1. Begynte med sminke 13 tror jeg.
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten 15
3. Tafsing 15
4. Hadde samleie 17
5. Overnattet sammen med kjæresten 20
6. Eksperimenterte med alkohol 16
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap[/quote] 23

Ikke så gale dette da. Men det er mye jeg ville ha ugjort...

Gammel 20-10-09, 19:46   #37
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Samme kvelden?

Neida. 6 år seinere. Men jeg ble jo aldri kvitt prektig-stempelet.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 19:52   #38
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

1. Begynte med sminke
17
aldri
3. Tafsing
17
4. Hadde samleie
22
22
19
22

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 20:54   #39
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

1. Begynte med sminke -vgs om jeg ikke husker feil
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten - Fikk ikke kjæreste før jeg var 20, nesten 21. Så da var vi vel kjapt på det nivået.
3. Tafsing - Som pkt 2. I den grad det var noe "tafsing".
4. Hadde samleie - som pkt 2. Vi var vel sammen i et pr uker først da... mye fordi det var et avstandsforhold...
5. Overnattet sammen med kjæresten - da han kom på besøk hjem til meg hos mine foreldre når vi hadde vært sammen i to uker... Jeg hadde flytta hjemmefra, men det var sommerferie. Jeg ble 21 den helga
6. Eksperimenterte med alkohol - Er 30, og har fortsatt ikke kommet til det nivået...
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap - Han var vel tilstede på 21-årsdagen min...

Sen av meg? Mulig, men jeg er visst ikke den eneste...
(Forøvrig var jeg nesten 22 da jeg møtte mannen jeg senere giftet meg med, så dette er min (eneste) eks)

Gammel 20-10-09, 21:08   #40
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Den eldste (nå 18) har heldigvis blitt mye eldre enn sin mor før hun har debutert på alle områder, håper jeg er like heldig med de to minste

Som du vet om ja...

Mine foreldre vet hvertfall ikke fasiten, men ellers har vi et veldig åpent forhold. Her er min fasit, noe som gjør at jeg gruer meg til jeg selv får ungdommer i hus.

1. Begynte med sminke
11 (sluttet etter ungdomskolen, og har nettopp begynt igjen da)
11
3. Tafsing
14
4. Hadde samleie
14,5
14,5
14
14,5

Mine foreldre vet ikke at jeg drakk før jeg var 18, det har de nevnt ved flere anledninger i voksen alder og jeg har ikke hjerte til å si sannheten så mange år senere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.