|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Når det blir voksent. Jeg kan i hvert fall godt le av mine tenårningsanfall, for å si det sånn. Nå. Ikke da. Da hadde det blitt månelyst, tenker jeg...
![]() |
#64 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Har ikke tenkt på det før, men når jeg nå gjør det så tenker jeg at snikfilming ikke er ok uansett. Jeg synes barn fortjener den samme retten til å vite om slikt som voksne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Hva skal jeg si? Jeg har opptil flere bilder av meg selv fra barndommen, der jeg har neseblod smurt utover hele ansiktet, hendene, klærne og omgivelsene generelt. (Jeg blødde mye neseblod, og min far var/er glad i å forevige alt som foreviges kan.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?"Åh, så sliten...uff..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Det hender rett som det er at jeg ikke greier å holde smilet tilbake når tinkeliten ender opp i et hjørnet av frustrasjon av å være to år og ville, men ikke kunne gjøre alt selv. Jeg forsøker selvsagt å skjule det for han, men det er neimen ikke så lett alltid. Filming av dette ville ikke latt seg gjennomføre uten at han la merke til det - og da er det uakseptabelt. Kunne jeg filmet i smug hadde jeg kanskje vurdert om det kan vises for han/oss i den aller nærmeste familien ved en senere anledning.
![]() |
#68 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Ja, torturister syns ofte det.
![]() |
#69 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Jeg synes det er ille når gråtende barn blir brukt som modeller. Ikke så rent sjelden ser jeg små klesmodeller som gråter og åpenbart ikke er komfortable med situasjonen.
![]() |
#70 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Nei, hva skal jeg si? Om den ene trøster og en annen filmer/tar bilder, er det OK da? Vi tar forresten en del bilder da storesøster synes det er megakjempestas å se seg selv på film/bilde (digitalt kamera) og det er en utrolig god avledningsmanøver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?
Jeg er ikke sikker på om folk som virkelig har blitt torturert vil være enig med deg i at gåstol er tortur. Jeg tror de ville byttet med babyen når som helst (søvnfrarøvelse derimot, er en velbrukt torturmetode ...).
![]() |
#73 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Si det til det barnet som når det er voksen har ryggproblemer grunnet gåstolbruk som barn og er avhengig av smertestillende.
![]() |
#74 |
Semiaktiv
![]() Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Da har vi bare forskjellig oppfatning av hva som er tortur. Noe som ikke gir smerter umiddelbart, men som den som utsettes for tvert om synes er skikkelig morsomt, vil jeg ikke kalle torturredskap selv om det viser seg at det kan gi skader som inntreffer først 20 år senere. Jeg vil kalle det skadelig, uansvarlig, dumt, unødvendig, farlig, og sikkert en hel masse andre karakteristikker, men det har ikke noe med tortur å gjøre.
![]() |
#75 |
har tatt seg sammen
|
Nå moret du iallefall meg. Men tortur kan jo gjennomføres for pur forlystelse og ikke kun for å oppnå tilståelser.
![]() |
#76 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg er enig med Lille*My ang ordbruk, også syns jeg i tillegg Lille*My er veldig morsom
![]() |
#77 |
Semiaktiv
Tror ikke sadister vil ha særlig stor glede av denne metoden heller
![]() |
#78 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Men idioter vil.
![]() |
#79 |
Semiaktiv
Ja, idioter. Ikke torturister.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 12-01-07 kl 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?Er jeg den eneste som reagerte på at den ungen var bra flat i bakhodet?
![]() |
![]() |
|
|