|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nå har jeg det svart på hvittMine unger blir ofte kresne på ting de egentlig liker g vil ikke spise det. I går laget vi ei liste for hvert barn med grønnsakene de liker også ble vi enige om at i gryter eller former skal vi kun bruke grønnsaker alle tre liker. Når vi har i plukkskåler skal vi bruke flere ulike typer og gjerne nye ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Nå har jeg det svart på hvittKjempelurt.
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Nå har jeg det svart på hvittJeg må si at jeg følte meg ganske så genial da jeg fant på dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Nå har jeg det svart på hvittSmart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Nå har jeg det svart på hvittEn venn av meg lagde sånn liste: Ting veslemor liker Det endte med at jenta gikk og strøk ut etter hvert."Nei, nå liker jeg ikke dette heller." ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nå har jeg det svart på hvittJasså, du prøver altså å briefe med din fullkommenhet overalt i dag?
![]() |
#9 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Nå har jeg det svart på hvittDet er jo en god ide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Nå har jeg det svart på hvitt
Jeg oppbevarer selvsagt listene på hemmelig sted og drar dem kun frem ved behov. *safer* |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
snur
|
![]() Sv: Nå har jeg det svart på hvittHøres lurt ut
![]() |
#13 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Nå har jeg det svart på hvittEn av flere tråder her inne som gjør at jeg plutselig ikke har det så travelt med å få flere barn sånn helt med det første.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Nå har jeg det svart på hvittLurt, Brglijot! 1-0 til deg enn så lenge.
![]() |
#15 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Nå har jeg det svart på hvitt
Mine unger liker veldig variert mat når det passer dem. Nå har jeg minst ti grønnsaker på hver av dem og de liker ulike typer kjøtt og fisk, pasta, ris, poteter, nudler etc. Det er bare det at viljen spiller dem et puss fra tid til annen. Nå har de fortalt meg hva de liker, så nå kan de bare drømme om å ikke like noe de liker. *bygger luftslott* |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Nå har jeg det svart på hvittMin sönn er veldig lite glad i grönnsaker, med noen hederlige unntak. Dette gjelder hvis grönnsakene er hele og synes, dvs. han liker smaken. Han elsker spaghetti. Jeg har begynt med aa lage grönnsakssauser naar vi har spaghetti. Det glir ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|